۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

دانلود مستقیم فیلم ایرانی افساید 1384 offside دانلود با لینک مدیافایر


دانلود مستقیم فیلم ایرانی افساید 1384 offside دانلود با لینک مدیافایر
imdb: 7.1/10
کارگردان: جعفر پناهی
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
، دانلود مستقيم فيلم ایرانی بعد از انقلاب، دانلود فیلم افساید 1384 ، دانلود فیلم جعفر پناهی، دانلود offside،





دانلود
http://www.mediafire.com/?0nngmvwzmmm
http://www.mediafire.com/?meaddv2zjym
pass: asanfilm.blogspot.com
فیلم آفساید
  پنجمین فیلم به کارگردانی جعفر پناهی‌ است. این فیلم در ایران نمایش عمومی داده نشد و همین موضوع سبب شد که آفساید نتواند نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی سال ۲۰۰۷ شود.

سیما مبارک‌شاهی، صفر سمندر، شایسته ایرانی، محمد خیرآبادی، آیدا صادقی، مسعود خیمه‌کبود، گلناز فرمانی، محمدرضا قره‌باغی، مهناز ذبیحی، هادی سعیدی، نازنین صدیق‌زاده، مسعود غیاث‌وند، ملیکا شفاهی، علی برادری، علی روشن، محسن تابنده، رضا خیری، کریم خدابنده‌لو. به همراه هشتاد هزار تماشاگر بازی ایران و بحرین. (همه دختران بازیگر در این فیلم فارغ التحصیلان تاتر هستند.)

داستان فیلم

داستان روایتگر شرح حال دخترانی است که حاضرند هر کاری انجام دهند تا بازی ایران-بحرین را برای ورود ایران به جام جهانی ببینند تا جای کسانی را که در بازی ایران_ژاپن جان خود را از دست داده اند خالی نباشد آنهاهرکدام با لباسی مبدل سعی می‌کنند وارد ورزشگاه بشوند اما تعدادی از آنها به دلیل ممنوعیت ورود زنها به استادیوم دستگیر می‌شوند. سرانجام به دست سربازانی که آنها را گرفته اند به کمیته منتقل می‌شوند اما در راه به علت برد ایران در بازی با بحرین خیابان ها شلوغ می‌شود و دخترها به این ترتیب فرار می‌کنند.

 دانلود مستقيم فيلم ایرانی بعد از انقلاب، دانلود فیلم افساید 1384 ، دانلود فیلم جعفر پناهی، دانلود offside،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر