۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

دانلود مستقیم فیلم Battle in Seattle 2007 نبرد در سیاتل دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود مستقیم فیلم Battle in Seattle 2007 نبرد در سیاتل دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb; 6.9

براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
، دانلود مستقيم فيلم نبرد در سیاتل، Battle in Seattle 2007، دانلود فیلم چارلیز ترون، دانلود نبرد در سیاتل







زیرنویس فارسی نبرد در سیاتل

نبرد در سیاتل، (2007) Battle in Seattle

هزاران عضو فعال به سیاتل در واشنگتن می آیند تا بر علیه کنفرانس اداری سازمان تجارت جهانی در سال ۱۹۹۹ اعتراض گروهی انجام دهند. تمرکز فیلم بصورت کامل بر روی کاراکترهایی در بین این ۵ روز در سال ۱۹۹۹ است که برای انجام اعتراضات خود در خیابان های سیاتل بر علیه سازمان تجارت جهانی گرد هم آمده اند. اگر چه اعتراض در آغار خود خیلی آرام و با هدف متوقف کردن مذاکرات سازمان تجارت جهانی شروع می شود، ولی در نهایت به آشوبی بزرگ و کامل تبدیل می شود و سرانجام در وضعیتی فوق العاده معترضین با پلیس سیاتل و گارد ملی درگیر می شوند.
نبرد در سیاتل فیلم درامی است که توسط استوارت تاونزند که قبلا خود بازیگر بود، کارگردانی شده و  همچنین فیلمنامه آن را هم خودش به رشته تحریر درآورده است. داستان براساس واقعه ای حقیقی در فعالیت های اعتراض آمیز برعلیه کنفرانس اداری سازمان تجارت جهانی در سال ۱۹۹۹ است.
اعتراضات گسترده هول محور کنفرانس اداری سازمان تجارت جهانی در ۱۹۹۹، مربوط می شود به زمانی که اعضای سازمان تجارت جهانی در سیاتل گرد هم آمدند تا دور جدید مذاکرات آزادسازی تجاری موسوم به دوره هزاره را در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۹ برگزار کنند. این مذاکرات به سرعت تحت الشعاع تظاهرات و اعتراضات گسترده در خارج از هتل ها و مرکز گفتگوی سیاتل قرار گرفت که به دومین اجتماع اعتراض آمیز ضد جهانی سازی در ایالات متحده تبدیل شد. این تظاهرات به خاطر اعتراض و مخالفت با تمام سازمان هایی بود که قصد جهانی سازی اقتصاد دنیا را داشتند. به این اعتراضات “نبرد سیاتل” لقب داده اند.
 دانلود مستقيم فيلم نبرد در سیاتل، Battle in Seattle 2007، دانلود فیلم چارلیز ترون، دانلود نبرد در سیاتل

۱ نظر:

  1. salam raees.mamnun az babate in filme eteraziy.
    downloadesh kardam vali nemidunam chetory be ham vaslesh konam?
    brave eart ham intoriye.
    pleas help me!
    leon_abdol@yahoo.com

    پاسخحذف