۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

دانلود فیلم The Hours 2002 ساعتها با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود فیلم  The Hours 2002 ساعتها با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 7.6/10
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
فیلم ساعت ها، فیلم مریل استریپ ، نیکول کیدمن، The Hours 2002، جولین مور





http://www.mediafire.com/?mmcimkucmmz
http://www.mediafire.com/?lnzgzbmdbjm
http://www.mediafire.com/?lpdmyzm3vs0
http://www.mediafire.com/?selyci0zvca
 Delete .Khanh.CnIT and extract with password: ultrascorp
 زیرنویس


فیلم درام بسیار زیبا با بازی نیکول کیدمن ، جولین مور و مریل استریپ که برنده یک اسکار 2002 و جوایز متعدد دیگری شد - زیرنویس فارسی و کیفیت عالی
کارگردان    استفن دالدری
تهیه‌کننده    مارک هوفام
نویسنده ها    مایکل کانینگهام - دیوید هیر
بازیگران     نیکول كیدمن
جولین مور
مریل استریپ
اد هریس
جان سی ریلی
مدت زمان     ۱۱۴ دقیقه
زبان     انگلیسی
بودجه     ۲۵ میلیون دلار
 
فيلم The Hours ،خريد فيلم ساعتها ، فيلم The Hours ، فيلم ساعتها ، خريد فيلم The Hours ، فروش فيلم ساعتها ، خريد پستي فيلم The Hours ، فيلم زيرنويس ساعتها ، فيلم زيرنويس فارسي The Hours ، فروش فيلم ساعتها ، فروش پستي فيلم The Hours ، فيلم ساعتها ،خريد فيلم ، فروش سريال ، خريد پستي فيلم ، فروش فيلم ، خريد سريال ، فيلم The Hours ، فيلم ساعتها ، خريد فيلم The Hours ، فروش فيلم جديد ساعتها ، خريد پستي فيلم The Hours ، فيلم زيرنويس The Hours ، فيلم زيرنويس فارسي ساعتها ، فروش فيلم The Hours ، فروش پستي فيلم ساعتها


خلاصه داستان فیلم
این فیلم روایتگر یک روز از زندگی سه زن در سه مکان مختلف در سه زمان مختلف است. ویرجینیا وولف نویسنده در سال ۱۹۲۳ در حال نگارش رمان خانم دالووی، لورا براون زنی خانه دار در سال ۱۹۵۱ در حال خواندن رمان «خانم دالووی» و کلاریسا واگان زنی هــمـجـنـس گـرا در سال ۲۰۰۱ كه به مانند «خانم دالووی» قرار است ترتیب یک مهمانی را بدهد.

جوایز

اعطای جایزه اسكار بهترین بازیگر نقش اول زن به نیکول کیدمن در سال ۲۰۰۲

نامزد اسكار بازیگر مكمل مرد، اد هریس در سال ۲۰۰۲

نامزد اسكار بازیگر مكمل زن، جولین مور در سال ۲۰۰۲

نامزد اسكار بهترین كارگردان، استفن دالدری در سال ۲۰۰۲

نامزد اسكار بهترین فیلم نامه، دیوید میر در سال ۲۰۰۲

نامزد اسكار بهترین تدوین و بهترین طراحی در سال ۲۰۰۲

نامزد اسكار بهترین موسیقی متن فیلم، فیلیپ گلاس در سال ۲۰۰۲

این فیلم همچنین جوایز بسیاری در جشنواره فیلم برلین، بوستون، بریتیش آكادمی، لس آنجلس، لاس وگاس را به خود اختصاص داده است

بازی‌های این فیلم به شدت مسحور کننده است. کیدمن برای بازی در این فیلم شرایط بسیار سختی را تحمل کرده. او در شرایطی برای بازی در این فیلم اعلام آمادگی کرد که به تازگی از همسر اولش، تام کروز، جدا شده بود و باید نقش زنی عصبی، با سوابق روانی با لهجه‌ی انگلسیس لندنی و نابغه را بازی می‌کرد. برای این کار کیدمن چندین هفته خود را در یک کلبه‌ی جنگلی حبس کرد و تمام کتابهای وولف را خواند تا بهتر او را بشناسد و نیز نوشتن با دست چپ را تمرین کرد تا حدی که دست‌خطش به دست‌خط وولف نزدیک شود و نیز بتواند با لهجه‌ی لندنی از ته گلو سخن بگوید. و یک فداکاری بزرگ دیگر آنکه، از نیکول کیدمن چیزی جز قامت۱۸۵ سانتیمتری او دیده نمی‌شود. گریم بقدری سنگین است که کیدمنی که همواره عادت کرده‌ایم چون الهه‌ای یونانی زیبا و نفس‌گیر ببینیم حتی با آن بینی دراز و غبغب اندکی که در فیلم برایش گذاشته‌اند قابل شناسایی نیست و همین فداکاری‌ها بود که او را به اسکار بخاطر این فیلم رساند.

استریپ طبق معمول معلوم است که با چه وسواسی تک‌تک میمیک‌ها و حالت‌های مختلف ادای دیالوگ را از چند ماه قبل تمرین کرده و چه عرقی برای نقشش ریخته.

مور بقدری در نقش یک زن افسرده و در آستانه‌ی مرگ فرو رفته که ناخودآگاه هنوز هم حالت‌هایی از آن نقش را در فیلم‌های اخیرش می‌شود دید.

هریس نقش چندان طولانی‌ای ندارد اما استادانه کار کرده.نویسنده‌ای عاشق، دم مرگ و ناامید. محال است وقتی در اواخر بازیش هویتش را می‌شناسید با همذات پنداری با او اشکتان چون او بر گونه‌تان جاری نشود.

کارگردان کار، مقهور بازیگران فوق ستاره‌اش نشده و بازیگران را چنان که صلاح می‌دانسته هدایت کرده. باید به او تبریک گفت که چگونه توانسته در دنیایی زنانه چنین خود را وقف دهد و داستان را بی‌اشکالی را با رعایت ظرایف بیان کند.

تدوین فیلم، شاهکار است. آنچنان دقیق و زیبا و با کات‌های به هنگام که به شدت بازی‌ها و کارگردانی قوی را تقویت می‌کند.

موسیقی فیلم بسیار عالی و روانشناسانه توسط فیلیپ گلاس ساخته شده و در روند تاثیرگذاری فیلم بسیار موفق عمل کرده. تمام این عوامل دست به دست هم می‌دهد تا یکی از بهترین‌های دوران زندگیتان را شاهد باشید. این فیلم لحظات بیاد ماندنی زیاد دارد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر