۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

دانلود مستقیم فیلم The Life Before Her Eyes 2007 زندگی پیش چشمان او دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود مستقیم فیلم The Life Before Her Eyes 2007 زندگی پیش چشمان او دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 6.5/10
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
  دانلود مستقيم فيلم زندگی پیش چشمان او، دانلود فیلم
The Life Before Her Eyes 2007،
زیرنویس


فیلم "زندگی پیش چشمان او" دومین فیلم بلند وادیم پرلمان بعد از فیلم "خانه ای از شن و مه" (2003) ، فیلمی پر سرو صدا است . منظورم این است که اگر چنانکه فیلم خانه ای از شن و مه را ندیده اید ، این فیلم چیزی بزرگتر از آن است . اما "خانه ای ...... " توازنی (یه جورایی بطور نا پایدار) را مانند لبه چاقو درفیلم با قی گذاشته بود که می توانست تراژدی را به اعمال پیش پا افتاده تبدیل کند ، اما ماجرای این فیلم به همان اندازه نمی گذرد و بیننده را تنها در همان زمان ابتدایی فیلم با آن مفاهیم قلمداد شده ، پای تلویزیون میخکوب می کند .
فیلم از رمانی اثر لورا کاسیشکه اقتباس شده است ، ایوان راچل وود و اوما تورمن همان کاراکتر ها را به فاصله 15 سال جدا بازی می کنند . هردو اجراهای خیلی خوبی را به نمایش می گذارند ، چنانکه اوا آموری (که هیچ وقت بیشتر از این شبیه مادرش ، سوزان ساراندون نمی شود) نقش مائورین را که بهترین دوست نوجوان دایانا است را بازی می کند . دایانا و مائورین دو جفت قسم خورده کلاسیک هستند . مائورین دختر خوبی است (و درباره این خودبین نیست) . در حالی که دایانا یه کم شیطون است ، در سالن دختران سیگار می کشد ، میانه اش با شیک پوشها خوب نیست ، بکارت اش را به مردی ژولیده و ناهنجار و مسن تر از خودش که گربه این را در آپارتمانش نگه می دارد ، می دهد و کارهایی از این قبیل .
در ابتدای فیلم هر دو در سالن دخترانه دبیرستانشان گیر افتاده اند و با پسری رو به رو می شوند که آنها را وادار به سکوت می کند و به آنها می گوید که می خواهد یکی از آنها را بکشد .
بعد از آن ما با اوما تورمن رو به رو می شویم ، دایانای او حالا یک زن ، مادر و یک معلم تاریخ هنر در همان شهر است . و البته او از بیاد آوردن خاطره هایش عذاب می کشد و با تصاویری لرزان و ترسناک احاطه شده است . عضی وقتها درخششی هست ، بعضی وقتها او چیزهایی را می بیند ، یه جای کار می لنگه و این همان چیزی است که او احساس می کند .
وود و آموری ارتباط مرکزی موثر فیلم را می سازند ، خود فیلم روی موضوع بیش از حد تمرکز می کند و این آدم را عصبی می کند . تا اندازه ای این موضوع داستان است که ----- ، شاید این فاسد را تشکیل دهد که ..... ، خوب بر حذر باشید که در فیلم ، انتخاب سوفی با حادثه ای در پل جغد ملاقات می کند و او هم کلمباین را می بیند

، دانلود مستقيم فيلم زندگی پیش چشمان او، دانلود فیلم The Life Before Her Eyes 2007،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر