۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

دانلود مستقیم فیلم The Lookout 2007 مراقبت دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود مستقیم فیلم The Lookout 2007 مراقبت دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 7.2/10
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
  دانلود مستقيم فيلم مراقبت 2007 ، دانلود فیلم اسکات فرانک، دانلود فیلم The Lookout 2007 ،





Links:
http://www.mediafire.com/?r9edwjdrdr2
http://www.mediafire.com/?2loxcdrl3od
http://www.mediafire.com/?ndjjccdoy2d
http://www.mediafire.com/?mcsrdcjy2gg
http://www.mediafire.com/?j2uijdluu5l
http://www.mediafire.com/?j5m9jx3ggci
http://www.mediafire.com/?mo2wg2wxmdy
http://www.mediafire.com/?ywrxo9l2u3k
Password: topforum.com

زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/The+Lookout/Farsi+Persian/1

نويسنده و کارگردان: اسکات فرانک. موسيقي: جيمز نيوتون هاوارد. مدير فيلمبرداري: الار کيويلو. تدوين: جيل ساويت. طراح صحنه: ديويد برايسبين. بازيگران: جوزف گوردون لويت[کريس پرات]، جف دانيلز[لوئيس]، ماتيو گودي[گري اسپارگو]، ايزلا فيشر[لاولي لمونز]، کارلا گوگينو[جنت]، برو سمک گيل[رابرت پرات]، آلبرتا واتسون[باربارا پرات]، الکس بورستين[آقاي لنگ]، سرجيو دي زيو[معاون کلانتر تد]، ديويد هابند]آقاي تاتل]. ٩٩ و ١٠٢ دقيقه. محصول ٢٠٠٧ آمريکا.
کريس پرات ورزشکار دبيرستاني خوش نام و متعلق به خانواده اي مرفه، شبي که با دوست دخترش و دو تن از دوستان شان سرگرم تفريح در جاده هستند، دچار سانحه مي شود. پيامد اين حادثه مرگ دو تن و از بين رفتن حافظه کوتاه مدت کريس است. چهار سال بعد، کريس به عنوان نظافت چي در بانک نوئل استيت کار مي کند. او سعي دارد تا با رفتن به جلسات درماني و به دست آوردن حافظه اش، شغل بهتري مانند تحويلداري در بانک را به دست آورد. اما مدير بانک چندان به اين مسئله خوش بين نيست. کريس که به همراه دوست نابينايش لوئيس زندگي مي کند، شبي در بار با جواني که خود را گري اسپارگو و از آشنايان وي معرفي مي کند، آشنا مي شود. مدتي بعد، گري که واسطه آشنايي کريس با دختري به نام لاولي شده، خواستار کمک او در اجراي نقشه اي بزرگ مي شود. اين نقشه چيزي نيست جز سرقت از بانکي که کريس در آن کار مي کند. کريس که از برخوردهاي مدير بانک و پدرش سرخورده شده، مي پذيرد. او مي پندارد با پول به دست آمده مي تواند رستوراني را که لوئيس آرزوي داشتن آن را در سر مي پروراند، راه بيندازد. اما در شب موعود، رئيس بانک به او خبر مي دهد که مي تواند شغل بهتري در بانک داشته باشد، و همين اتفاق کريس را از ادامه همکاري با گري منصرف مي کند. ولي ديگر دير شده است....

چرا بايد ديد؟
اسکات فرانک متولد ١٩٦٠ از فيلمنامه نويسان مجرب و اسم و رسم دار آمريکايي است که از اواخر دهه ١٩٨٠ وارد تلويزيون و سپس سينما شده است. فرانک به عنوان نويسنده خارج از ديد[استيون سادربرگ] در کشور ما فردي شناخته شده به شمار مي رود که فيلمنامه هاي گزارش اقليت و مترجم را نيز در کارنامه اش دارد. او براي نوشتن اين فيلمنامه جوايز متعددي دريافت کرده و براي فيلم شورتي را بگيريد نامزد جايزه گولدن گلاب نيز بوده است. مراقبت که با نام اغفال در برخي کشورها به نمايش در آمده، اولين تجربه وي در زمينه کارگرداني است. فرانک که با دستياري اسپيلبرگ در گزارش اقليت به کارگرداني علاقمند شده بود، پنج سال گذشته را در کنار کار روي پروژه هايي چون پرواز فونيکس، مترجم و سريال کارن سيسکو به نوشتن مراقبت اشتغال داشت. دهه گذشته براي بسياري از فيلمسازان دوران غلبه تم يادآوري و نقش حافظه و خاطرات در زندگي بشر بود. اين تم که جدا از درام هاي سنگين به تريلرها و گاه اکشن هاي هاليوودي نيز راه يافت، در کنار افزودن بر ارزش فيلمنامه به پيچيده تر شدن حوادث آنها نيز کمک شاياني کرد. بهترين نمونه اين گونه فيلم را شايد بتوان يادگاري ساخته کريستوفر نولان عنوان کرد. فيلمي که مقلدان ريز و درشت و خلف و ناخلف زيادي پيدا کرد. اما هيچ فيلمي نتوانست به پاي روايت و تبحر نولان برسد. مراقبت نيز يکي از اين گونه آثار است که سعي دارد تا حد امکان ميراث نولان را خدشه دار نکند. روايت متين و کند اسکات فرانک در کنار تزريق تدريجي اطلاعات به بدنه فيلم و در نتيجه تماشاگر مکانيسم هيجان مداومي را خلق مي کند که مي توان فيلم را تا حد کار برادران کوئن در فارگو ارتقاء دهد. مراقبت له معني کامل کلمه يک نئو نوآر است. فيلمي که کارگردانش از اتلاف وقت براي پرداخت شخصيت هايش هراس به خود راه نمي دهد. اطمينان دارم که فيلم در بازار اروپا موفق تر از اکران آمريکا عمل خواهد کرد، چون واجد آن هيجان هاي آني و حتي کاذب اين گونه نيست. بازيگران فيلم همگي به دقت انتخاب شده اند و بازي هاي خوبي نيز از خود به نمايش گذاشته اند. از جمله جف دانيلز براي ايفاي بهتر نقش خود مدتي در مرکز آموزش نابينايان کالامازوو گذرانده تا رفتار روزمره افراد کور را ياد بگيرد. اما نقطه قوت فيلم بدون شک سابقه فيلمنامه نويسي فرانک است که اقتباس هاي درخشاني از المور لئونارد-خارج از ديد و شورتي را بگيريد- در کارنامه خود دارد. مراقبت يک فيلم کم خرج، اما به معني واقعي کلمه ديدني و جدي است که اميد هاي بسياري را در دل تماشاگر براي ديدن فيلم بعدي فرانک خلق مي کند!
ژانر: جنايي، درام، تريلر.
، دانلود مستقيم فيلم مراقبت 2007 ، دانلود فیلم اسکات فرانک، دانلود فیلم The Lookout 2007 ،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر