۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

دانلود فیلم Hitch 2005/I حیچ با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


imdb: 6.8/1`0
ویل اسمیت





http://www.mediafire.com/download.php?zw0qtmao3dx
http://www.mediafire.com/download.php?uwl53wjfdew
http://www.mediafire.com/download.php?lmhf4oomnmy
http://www.mediafire.com/download.php?cnnutjjt5mo
Password : lucky
زیرنویس
 http://www.all4divx.com/subtitles/Hitch+%282005%29/Farsi+Persian/1
 
درباره فیلم:
فیلم کمدی "حیچ" محصول سال 2005  در 118 دقیقه میباشد. کارگردان فیلم "اندی تننت"  در کارنامه اش تاکنون 19 اثر تلویزیونی و سینمایی دارد که بیشتر آنها تلویزیونی هستند.
بازیگر اصلی فیلم "ویل اسمیت"، نامزد دریافت جایزه اسکار، و بازیگر فیلمهای "پسران بد" "مردان سیاه پوش" "روز استقلال" است. این فیلم کمدی توانسته است از تماشاگران نمره 6.4 از 10 دریافت کند.
 
نمایی از داستان:
فیلم به زندگی فردی به نام "آلکس حیچ" در یک غالب کمیک میپردازد. شغل "آلکس" کمک کردن به افرادی است که عاشق هستند اما از رسیدن به عشق خود عاجزند.
او در لابلای کمک کردن به مشتری هایش خودش نیز عاشق شده و پس از یک ناکامی و یک رسوایی به عشق خود میرسد.
 
نقدی کوتاه:
به گمان من "حیچ" بیش از هر چیز یک کمدی جالب است. یعنی تا بحال به یاد نداشته ام که چنین موضوعی در یک کمدی مطرح شود. فیلم روی روابط خاص و پیچیده شده زن و مرد در قرن 21 در جامعه آمریکا میپردازد. در فیلم میبینیم که عشق یک عنصر کاملا غیر قابل باور و دست نیافتنی شده است و عاشق شدن دیوانگی تصور میشود، مردها و زنها کاملا از هم دور شده و سکس تنها عامل نزدیک کننده آنها به هم است. در چنین فضایی عده ای هستند که همچنان عاشق میشوند اما چون یا شرایط درستی ندارند و یا اعتماد به نفس لازم برای بیان آنرا, به قهرمانی به نام "حیچ" نیاز میشود. "حیچ" مردی است که همه چیز را در مورد زنها یاد گرفته است او نیز باور کرده که عشق آنچنانی یک شوخی است و باید به قول خودش با کمک دوز و کلک سعی به جلب دل طرف مقابل کرد. اما وقتی خودش عاشق "سارا" میشود همه ماجرا عوض میشود. "سارا" نیز نماینده تمام زنانی است  که با تمام وجودشان از مردها بدشان آمده آنها همه مردها  را موجوداتی هوس باز میدانند که به هر دروغی برای خواسته های خود متوسل میشوند، "سارا" به همین دلایل تمامی زندگی خود را وقف کار کرده است و هر چه بیشتر سعی میکند مستقل باشد. زندگی "سارا" نیز در برخورد با "حیچ" عوض میشود. پرداختن به روابط پیچیده زن و مرد و همینطور مساله فرد گرایی بیش از حد در جوامع امروز، با خلق قهرمانی به نام "حیچ" در یک غالب کمیک کاری جالب است که از نویسنده فیلم یعنی "کوین بیسچ"  بر آمده.
فیلم با بازیگری خوب "ویل اسمیت" و همینطور "کوین جیمز" واقعا به هدف اصلی یعنی خنده دار شدن رسیده است. در مورد شخصیت ها باید گفت که کارگردان سعی کرده که تا آنجاییکه میتواند از هر شخصیتی یک بک گراند یا پیش زمینه ارائه دهد و این نیز نقطه قوتی برای کار است.
اما خارج از مقوله موضوع و شخصیت پردازی  نظر من از عناصر دیگر داستان خبر چندانی نیست. یعنی به بیان دیگر اصلا داستان چندانی در فیلم نداریم، حتی حوادث نیز خیلی سریع تر از آنکه باید اتفاق می افتد.  نقطه منفی دیگری که نیز خود را نشان میدهد بعضی پلان هایی مانند آنجاییکه که "حیچ" دچار حساسیت شده و یا رقص انتهایی بیش از حد، هستند که فیلم را از مسیر دور میکند.
 
در آخر باید بگویم که اگر میخواهید یک فیلم کمدی جدید ببینید که در عین خنداندن حال شما را به کمی فکر هم بیندازد "حیچ" بد نیست.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر