۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

دانلود مستقیم فیلم بسیاز زیبای حس و حساسیت 1995 Sense and Sensibility دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود مستقیم فیلم بسیاز زیبای حس و حساسیت 1995 Sense and Sensibility دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 7.7/10
کارگردان: آنگ لی
mediafireSense and Sensibility1995






http://www.mediafire.com/?sharekey=09929854d068a8e691b20cc0d07ba4d2ae834bd7f25e1b32
دوستان عزیز این فیلم را با برنامه زیر سر هم کنید لینک برنامه را برای شما گذاشته ام
لینک برنامه
http://www.filetransit.com/download.php?id=67397
این برنامه اسمش hacha.exe  است که خودش ران هست و احتیاج به نسب نیست بعد از باز کردن برنامه گزینه pegar را بزنید  در مرحله بعد ادزس فایل فیلم را به برنامه بدهید پس برنامه اماده است که فایل شما را سر هم کند سپس گزینه pegar archivios را بزنید برنامه فایل شما را به یک فایل rar تبدیل می کند سپس شما با برنامه winrar  فایل را  سر هم کنید تا به فایل ویدیوئی تبدیل شود موفق باشید


زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/Sense+And+Sensibility/Farsi+Persian/1

mediafire,دانلود مستقيم فيلم درام؛ دانلود مستقيم فيلم عاشقانه،دانلود مستقيم فيلم از مديا فاير، دانلود مستقيم فيلم انگ لی، دانلود فیلم کیت وینسلت، دانلود فیلم حس و حساسیت 1995 ،دانلود فیلم Sense and Sensibility1995

Sense and Sensibility
يكي ديگر از فيلم هاي بسيار زيبايي كه بر اساس رمان بلندي از جين آستين ساخته شده  sense and sensibility نوشته شده در سال ۱۸۱۱است .
اين فيلم مثل غرور و تعصب و  Emma که هر دو بر اساس رمانهایی از همین نویسنده ساخته شده اند که به مسائل واقعی و ارتباط طبیعی مردم با یکدیگر می پردازد . جین آستین نقاش زبر دستی است که هنرش ترسیم دنیای عادی و واقعی است . قهرمانان او از میان افراد معمولی انتخاب شده اند و هیچ وقت جامع و کامل و فوق عادی نیستند و همان اشتباهاتی رو مرتکب می شوند که تمام انسانها .
كارگردان این فیلم Ang Lee است کارگردان فیلمهای خوبی مثل Crouching Tiger, Hidden Dragon و یا Hulk که مخصوصاْ ببر غران و اژدهای پنهان این کارگردان جزو کارهای خوش ساخت و معروف سینمایی بوده است .

هنرپيشه نقش اول زن  اما تامپسون در نقش الينور دشوود... هنر پيشه نقش دوم كيت وينسلت در نقش ماريان دشوود ... و البته هيو گرانت در نقش ادوارد فرارس ...و همچنين هنر پيشه آشناي هري پاتر دوستان( آلن ريك من در نقش كلنل براندن ) است، كه همگي بازي هاي احساسي و فوق العاده زيبا و تاثير گذاري دارند .

منبع: http://easternest-star.blogfa.com/post-35.aspx

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر