۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

دانلود مستقیم فیلم دهکده 2004 The Village دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود مستقیم فیلم دهکده 2004 The Village دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 6.6/10
کارگردان: ام نایت شیامالان




Download:
http://www.mediafire.com/?irzdog4dj23
http://www.mediafire.com/?obcuxycahzd
http://www.mediafire.com/?zitzbqnxab0
http://www.mediafire.com/?nxxbdmrlmdm
http://www.mediafire.com/?xmne12gmjcg
http://www.mediafire.com/?whucx555vzn
http://www.mediafire.com/?q3oyz5ulccy
Join the parts by HJSplit: http://www.freebyte.net/download/hjsplit.zip



زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/The+Village/Farsi+Persian/1

دهکده  The Village  
ژانر : درام ، رومانس ،علمی ، وهم عامیانه و ترسناک
بازیگران : جودی گریر ، برایس دالاس هاوارد ، ویلیام هارت ،جاکین
فنیکس و آدرین برودی
کارگردان : نایت . ام . شیامالان

محصول: Touchstone Pictures‏2004‏
تهیه کنندگان : سام مرکر ، اسکات رودین و شیامالان
مدت نمایش : 120 دقیقه
محدودیت سنی : 13سال به بالا((PG-13

این فیلم حکایت دهکده ای خیالی در سال 1897 در ایالت پنسیلوانیای ایالات متحده است . این دهکده که فقط 80 نفر جمعیت دارد در میان جنگلی انبوه محاصره شده است . ساکنین این دهکده اعتقاد دارند که افرادی در جنگل زندگی میکنند که همانند آنها نیستند و از سالهای بسیار دور میان آنها مرزی وجود داشته است و مرز همان جنگل است . اتفاقات عجیبی رخ میدهد ، کودکان دبستانی چیزهایی میبینند که بزرگان از آن بی خبرند و حیوانات مرده ای پیدا میشوند که گوشت تنشان کنده شده است . دراین میان رابطه ای عاشقانه بین کیتی (گریر) که دختر رهبر(هارت) یا همان کدخدای شهر است با لوسیوس(فینیکس) بوجود می آید . لوسیوس جوانی است که سرسختانه اعتقاد دارد که مردم دهکده نباید به سمت جنگل بروند.
تریلر تبلیغاتی فیلم به مخاطب خود می گوید که" هیچکس نمیتواند از شما محافظت کند " پس حتما آقای شیامالان راه حلی برای دفاع کردن از انسان ها در برابر موجودات ناشناخته یافته است که این سبک را برای بار سوم بعد از فیلمهای حس ششم و شکست ناپذیر تکرار می کند .البته بسیار جای شگفتی نیست که طرز تفکر آقای شیامالان مرتبا نسبت به این مسائل تغییر می کند و در هر یکی از این سه فیلم یک مدل خواص از ارواح را مشاهده میکنیم . البته این نکته را نیز نباید به فراموشی سپرد که خود آقای شیامالان در مورد دو فیلم قبلی (حس ششم و شکست ناپذیر ) بیان میکند که این دو فیلم پسر عموی یکدیگر هستند ولی با سنین متفاوت.

در تماشای این فیلم اگر لحظات اول را هم از دست دادید به هیچ وجه نگران نباشید زیرا آقای شیامالان هم مثل ما ربع ساعت اول فیلم را بسیار دوست ندارد و با بی حوصلگی از کنار آن میگذرد. فیلم از فیلمنامه ضعیف خود رنج میبرد و در تمام صحنه های کسالت آور فیلم قابل ملاحظه است ولی کارگردانی خوب آقای شیامالان که همانند بت خود آقای اسپیلبرگ می تواند از کمترینها بهترین فیلمهای تجاری را بسازد موفق شده فیلم نسبتا خوبی(از دید منقدین روزنامه یو دیلی نیوز نمره 2 از 4 را کسب کرده است) را تهیه کند . نمایش فیلم را به دوستان ماتریالیست پیشنهاد نمیکنم زیرا مطمئن هستم که سی دی آن را خواهید شکست .
این دهکده خیالی در پنسیلوانیا نیست بلکه بهتر است در نظر بگیریم که با جنگلهای انبوه پیرامون خود از جا کنده شده و در کره خاکی دیگری قرار گرفته است. فیلم به شما اجازه نمی دهد که بتوانید روی آن تحیلی در تفکرات خود داشته باشید بلکه تا لحظه پایانی فیلم شما را بدنبال خود می کشد و همواره شما را غافلگیر خواهد کرد .این فیلم از روانشناسی رنگها بهره فراوانی برده است و براحتی قابل درک است حتی اگر درباره این علم اطلاعاتی نداشته باشید متوجه کاربرد فراوان رنگهای زرد و قرمز خواهید شد . تماشای فیلم را در هنگامیکه خسته هستید و می خواهید لحظاتی را در کنار خانواده خود بگذرانید به شما توصیه می کنم زیرا در این لحظات توقع زیادی را از فیلم نخواهید داشت.
ام . نایت شیامالان :
منوج شیامالان در سال 1970 در مدراس هند چشم به جهان گشوده است . طولی نمی کشد که به همراه والدین خود که هر دو دکتر بودند برای زندگی راهی فیلادلفیا می شوند . او حتی تا لحظه ای که می خواست وارد آکادمی سینمایی نیویورک بشود حاضر نشده بود تابعیت آمریکا را بپذیرد و به عنوان یک هندی در آنجا بسر میبرده است ولی ناچار میشود برای گرفتن بورس تحصیلی یک آمریکایی بشود. و به جای اسم منوج که این روزها به صورت ام در اول نامش دیده میشود ، نام سرخپوستی نایت را برای خود انتخاب می کند.
او اولین فیلمهای خود را با دوربین 8 میلیمتری پدرش ساخته است و هنوز 15 سال بیشتر نداشته است که موفق میشود 45 فیلم کوتاه را در کارنامه خود ثبت کند . پذیرفته شدن خود را در این مدرسه به والدینش خبر می دهد ولی آنها چندان از آن استقبال نمیکنند زیرا دوست داشتند که پسرشان مثل خودشان دکتر بشود ولی نمی دانستند که اوبه کمک فیلمهایش راهی برای مبارزه با نیستی خواهد یافت . البته در لحظاتی کوتاه در فیلم حس ششم ، فیلمی که نام این کارگردان را بر سر زبانها انداخت میتوانیم او را در لباس سفید پزشکی ببینیم .
او هم اکنون در حال مذاکره با استیون اسپیلبرگ ، جرج لوکاس و هریسون فرد برای ساختن قسمت چهارم ایندیانا جونز است . او بعد از فیلم دهکده قرارداد فیلم دیگری به نام زندگی پی را بسته است . این فیلم درباره زندگی پسری 16 ساله با استعداد و مذهبی است به نام پی پتل ، که ماجراهای سحرآمیزی برای او رخ می دهد.

 فیلم دهکده 2004 ، دانلود فیلم The Village 2004

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر