۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

دانلود مستقیم فیلم قبل از اینکه شیطان بفهمد مرده ای Before the Devil Knows You're Dead 2007


دانلود مستقیم فیلم قبل از اینکه شیطان بفهمد مرده ای Before the Devil Knows You're Dead 2007
imdb: 7.4/10
کارگردان: سیدنی لومت



براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد


 سیدنی لومت، دانلود فیلم قبل از اینکه شیطان بفهمد مرده ای
2007 ، دانلود فیلم Before the Devil Knows You're Dead 2007

http://www.mediafire.com/?m2dxyyeyloe
http://www.mediafire.com/?z0tm3lxjbm2
http://www.mediafire.com/?zmfjd9m4mdi
http://www.mediafire.com/?a2dkchbjdrt
http://www.mediafire.com/?0mm1jgfxk32
http://www.mediafire.com/?yowg12y3cj3
http://www.mediafire.com/?0otvzsmoymt
http://www.mediafire.com/?3mz3dcxmtj1
http://www.mediafire.com/?mymgmkyntmy
http://www.mediafire.com/?2md2dwuyymn
http://www.mediafire.com/?9rrmzud79xg
http://www.mediafire.com/?ft0z9cg2hwm
http://www.mediafire.com/?qzej1mt3yvo
http://www.mediafire.com/?y92omctxyya
http://www.mediafire.com/?xtz3xzhmv9n

pass:
valk_owns_me

زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/Before+The+Devil+Knows+You%27re+Dead+%282007%29/Farsi+Persian/1

یش از آن‌که شیطان بفهمد مرده‌ای، (2007) Before The Devil Knows You’re Dead

“پیش از آن‌که شیطان بفهمد مرده‌ای” داستان دو برادر است که در اوج مشکلات مالی و زناشویی تصمیم گرفته‌اند با سرقت از جواهرفروشی پدرومادرشان به نان‌و‌نوایی برسند و با فرض این‌که شرکت بیمه ضرر والدین را جبران خواهد کرد، سعی دارند بر زشتی عمل خود سرپوش بگذارند. نقشه سرقت در واقع ایده‌ی “اندی” برادر بزرگ‌تر (با بازی فیلیپ سیمور هافمن) است که در یک شرکت معاملات ملکی کار می‌کند و علاوه بر مشکلات خانوادگی با همسرش “جینا” (با بازی ماریسا تومی) با کمبود پول نیز مواجه است. اندی با تسلط و تاثیری که بر برادر کوچک‌تر خود “هنک” (با بازی ایتان هاوک) دارد توانسته وی را به سرقت مجاب کند تا بلکه بتواند مستمری عقب‌افتاده دختر کوچکش را پرداخت کرده و در مقابل همسر سابقش کم نیاورد. هنک هم با یک سارق خرده‌پا ارتباط برقرار کرده و از او می‌خواهد تا در انجام نقشه‌ی سرقت با وی همکاری کند. سرقتی که قرار است به سهولت و آسانی انجام پذیرد اما…
شهرت و اعتبار چندین و چند ساله‌ی “سیدنی لومت” کافی است تا فیلم جدیدش به قدر کافی سروصدا برپا کند و علاقه‌مندان برای تماشایش لحظه‌شماری کنند. فیلمی که بر خلاف دیگر آثار لومت در این چند سال مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و اکثر آنان را سر ذوق آورده است. عنوان فیلم نیز از یک دعای ایرلندی گرفته شده است: “باشد که نیم‌ساعت پیش از آن‌که شیطان بفهمد مرده‌ای، به بهشت برسی.”
سیدنی لومت در دهه‌ی هفتاد با فیلم هایی نظیر “سرپیکو”، “بعدازظهر سگی”، “شبکه” و بعدتر با فیلم‌هایی هم‌چون “رای نهایی” و “سین جیم” آثاری خلق کرده است که می توان دوست‌شان داشت و سازنده‌ی آن‌ها را علاوه بر هنرمند‌بودن، استادی تمام‌عیار دانست. فیلم‌های لومت جنایت و فساد اخلاقی برخاسته از خیابان‌های نیویورک را به تصویر می‌کشند و درام‌های پیچیده‌ای هستند درباره‌ی شکست‌‌های بزرگ مردانی کوچک. فیلم‌هایی که ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را از کارگردانی وام گرفته‌اند که سبکی منحصربه‌فرد دارد؛ سبکی که مخصوص به خود اوست. فیلم‌های لومت فیلم‌هایی هستند که داستان خود را از یک سو در اداره‌های پلیس نمور و کثیف و در زیر نور خیره‌کننده‌ی لامپ‌های فلورسنت تعریف می‌کنند و از سوی دیگر اتاق‌های خوابی را به تصویر می‌کشند با انسان‌هایی سرد و بی‌احساس که روابط‌شان با یکدیگر به بن‌بست رسیده است. لومت از آن دست فیلم‌سازانی است که دوربین خود در اتاقی می‌کارند و به بازیگر اجازه می‌دهند آرام آرام با نقش درگیر شده تا در نهایت بهترین بازی خود را ارائه دهد؛ سبکی که به شدت متاثر از رئالیسم خشن و وحشیانه‌ی دهه هفتاد است.
لومت در کنار همه‌ی عوامل، نقش فیلم‌نامه را در کیفیت نهایی اثر خود انکار نمی‌کند و می‌گوید :
از همان زمان که فیلم‌نامه را خواندم تحت تاثیر داستان فوق‌العاده‌اش قرار گرفتم و نتوانستم رهایش کنم. برای ساخت یک ملودرام جذاب و خوش‌ساخت به هیچ‌چیز به اندازه‌ی یک فیلم‌نامه‌ی شسته و رفته نیاز نیست که غافلگیرتان کند و شما را در بهت و حیرت فرو ببرد.

جنایی،دانلود مستقيم فيلم از مديا فاير، زيرنويس فارسي، دانلود مستقيم فيلم سیدنی لومت، دانلود فیلم قبل از اینکه شیطان بفهمد مرده ای 2007 ،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر