۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

دانلود مستقیم فیلم مرد فیل نما با زیرنویس فارسی The Elephant Man 1980


دانلود مستقیم فیلم مرد فیل نما با زیرنویس فارسی  The Elephant Man 1980

imdb: 8.4/10
votes: 52,234
top 250: #92
کارگردان: دیوید لینچ

براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد





download film,mediafire
The Elephant Man
DOWNLOAD FROM MEDIAFIRE LINKS
http://www.mediafire.com/?sharekey=The Elephant Man (1980)


زیرنویس فارسی
 دانلود فیلم با مدیا فایر، دانلود دیوید لینچ، دانلود مرد فیل نما، دانلود درام، مدیا فایر


دانلود مستقیم فیلم درام، دانلود مستقیم فیلم تاریخی، دانلود مستقیم از مدیا فایر، دانلود فیلم مدیا فایر 
download film,mediafire,دانلود مستقيم فيلم درام؛ دانلود مستقيم فيلم بیوگرافی، تاریخی ،دانلود مستقيم فيلم از مديا فاير، زيرنويس فارسي، دانلود مستقيم فيلم مرد فیل نما،The Elephant Man
درباره فیلم:

"مرد فیل نما" ششمین ساخته "دیوید لینچ" کارگردان برجسته سینما میباشد. این فیلم از بهترین آثار سینمایی دنیا محسوب میشود و در مدت 124 دقیقه در سال 1980 ساخته شده است. "مرد فیل نما" کاندیدای 8 اسکار و برنده 8 جایزه معتبر است.
نمایی از داستان:
"مرد فیل نما" به زندگی فردی به نام "جان مریک" میپردازد که به دلیل مشکلات فیزیکی ظاهری بسیار بد پیدا کرده است. سرگذشت این مرد بسیار دردناک و جالب توجه است و در فیلم با پرداختی منحصر به فرد به آن نگاه شده است.
نقدی کوتاه
فارغ از تمامی وجوهات مختلف این فیلم من قصد دارم در ابتدا به این جمله در فیلم بپردازم که خود گویای هر چیز است. "من حیوان نیستم، من انسانم ، من یک مرد هستم،" "جان مریک" یک معلول است که مورد سوء استفاده فردی به نام "بایتس" قرار گرفته است. "بایتس" در ازای گرفتن پول از مردم "جان" را تخت عنوان "مرد فیل نما" در سیرک نمایش میدهد. او "جان" را آزار میدهد و کتک میزند. "جان" سالها این وضع را تحمل میکند و به نا امیدی از بهتر شدن اوضاع میرسد.
به گمان من این فیلم فریاد حقوق بشر است. این که چون فردی شبیه به دیگران نیست و معلولیتی دارد، دچار چنین فرجام دردناکی میشود. و "جان" با تمام وجود فریاد میزند که انسان است او از ای
ن رو که انسان است برای خود حق قائل میشود با این وجود که میداند ظاهری متفاوت دارد.
مقوله حقوق "جان" دستمایه اصلی فیلم است. در جایی "جان" میگوید که هر روز انجیل میخوانده و از خداوند طلب لطف میکرده است. آن مقوله حقوق بشر و این تفسیر از امید که در داستان زندگی "جان" وجود دارد، هر بیننده ای را به تفکر وادار میکند. و موجب میشود که او با "جان" همدردی کند. خصوصا اینکه مساله حقوق بشر و امید دو موضوع بسیار با اهمیت در دنیای امروز است که متاسفانه در حال از دست دادن هر دوی آنها در بعضی نقاط جهان، مخصوصا جهان سوم هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر