۱۳۸۸ دی ۵, شنبه

دانلود مستقیم فیلم مهمانی شکار The Hunting Party 2007 دانلود با لینک مدیا فایر و زیرنویس فارسی


دانلود مستقیم فیلم مهمانی شکار The Hunting Party 2007 دانلود با لینک مدیا فایر و زیرنویس فارسی
imdb: 7.0/10
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد




 ریچارد گر، ترنس هاوارد، دانلود فیلم  مهمانی شکار 2007 ، دانلود فیلم The Hunting Party 2007
Links:

Pass: tlnp-rocks
زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/The+Hunting+Party+%282007%29/Farsi+Persian/1

مهمانی شکار، یک فیلم ماجرایی، درام و اکشن است که بابازی ریچار گر و ترنس هوارد در سپتامبر ۲۰۰۷ به سینماها راه یافت.نام فیلم در ابتدا، Spring break in Bosnia بود که بعدا به The hunting party تغییر یافت. پارتی شکار در سوم سپتامبر ۲۰۰۷ در جشنواره فیلم ونیز ایتالیا به روی پرده رفت.
جس ایزنبرگ در نقش یک خبرنگار جوان، ترنس هوارد در نقش یک فیلم بردار و ریچارد گر در نقش یک روزنامه نگار، سه شخصیت اصلی فیلم در پی پیدا کردن مجرم شماره ۱ جنگ های داخلی بوسنی، قدم در مسیر عملیاتی غیر رسمی و کاملا شخصی می گذارند که سپس با عوضی گرفته شدن آنها با مأموران CIA و ماجراهای به دنبال آن، ابعاد دیگری پیدا میکند.
فیلم بر پایه مقاله ای از روزنامه نگار برجسته، اسکات اندرسون با نام “در تعطیلات تابستان من چه گذشت؟” ساخته شده است. این مقاله در اکتبر سال ۲۰۰۰ در مجله Esquire به چاپ رسید و اندرسون در آن توضیح داده بود که چگونه وقتی به همراه چند خبرنگار دیگر در سارایوو بوسنی به سر می برده، تصمیم می گیرند تا دست به اقداماتی غیررسمی برای یافتن و دستگیری مجرم جنگی، رادووان کارادزیچ بزنند.
گروه خبرنگاران پس از آن که در شهری مرزی در بوسنی آماده حرکت می شدند، با افسر نیروهای سازمان ملل آشنا می شوند تا از طریق او با یکی از افسران رده بالای پلیس مخفی صرب ارتباط برقرار کنند. گروه خود را در نقش مأموران CIA جا می زند و در نهایت افسران بلندپایه ی ناتو و امریکایی وارد ماجرا می شوند. اندرسون در پایان چنین نتیجه گیری می کند که هیچ کدام از افسران ناتو و سازمان ملل متحد، علاقه ای که پیگرد و دستگیری این مجرم جنگی نداشته اند…
فیلم پارتی شکار با وجود نقدهای مثبتی که روی آن شده بود و نظراتی که برانگیخته بود در عمل با فروش تنها ۱ میلیون دلار در امریکا (در مقابل بودجه ۲۵ میلیون دلاری)، یک شکست تجاری را رقم زد. اگرچه باید به تعداد اندک سینماهای نمایش دهنده فیلم هم توجه داشت. فیلم به زبان های ترکی، کروات و صربی هم برگردانده شد اما در بوسنی مخالفان زیادی هم به دلیل آنچه خط داستانی یک جانبه آن می نامیدند، داشت.
kb_1247.jpg
فیلم توسط ریچارد شپرد کارگردانی شده است. از او در سال ۲۰۰۵ فیلم ماتادور را دیده ایم. او برای ماتادور نامزد جوایز گلدن گلوب هم شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر