۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

دانلود فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی Indiana Jones and the Last Crusade 1989 دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی



دانلود فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی Indiana Jones and the Last Crusade 1989 دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 8.3/10
top 250: #102
کارگردان: استیون لسپیلبرگ
فیلمنامه: جورج لوکاس

براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد


 ایندیانا جونز، اسپیلبرگ، حورج لوکاس، هریسون فورد، شون کانری، دانلود فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی 1989، دانلود فیلم Indiana Jones and the Last Crusade 1989
کیفیت dvdrip



Links:
http://www.mediafire.com/?nxwtwrnnjml
http://www.mediafire.com/?2igzjtmzxyc
http://www.mediafire.com/?6gln9dzcdyt
http://www.mediafire.com/?v3mzxfuw1to
 

Rename *.vnw to *.rar and
extract with pass: shaan

زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/Indiana+Jones+And+The+Last+Crusade+%281989%29/Farsi+Persian/1


فیلم "ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی" ساخته دیگر استیون اسپیلبرگ بر اساس طرحی از جرج لوکاس و منومحبس، با فیلمنامه ای از  جفری بوم ، ساخته شد . هریسون فورد (دکتر هنری ایندیانا جونز - پسر) شون کانری (پرفسور هنری  جونز) نهولم الیوت (دکتر مارکوس برودی) ، آلیسون دودی (دکتر السا شندر) جان رایس دیویس (صالح) ریور فیلیکس (ایندی در جوانی) بازیگان فیلمی هستند که با بودجه 44 میلیون دلار ری خود  فروش 494 میلیون دلار را نسیب سازندگانش کرد .این فیلم با  مدت زمان 127 دقیقه محصول 1989  آمریکا است.
به گزارش "مهر" اینبار ماجرای تازه  ایندیانا جونز از نوجوانی او آغازمی شود . او که به همراه دوستان خود برای حضور در اردوی پیشاهنگی به کوهپایه رفته با گروهی سارق گنج مواجه می شود . جونز  نوجوان با ربودن " صلیب مقدس " از دست سارقین مورد تعقیب  پس بزرگ ترها واقع می شود و در تعقیب و گریزهای متوالی با اسب و ترن و گذشتن از میان مارها و شیر غران در درون انباری قطار و کنار زدن مروان طماع  و ... آن را به دست کلانتر می رساند غافل از اینکه کلانتر نیز در این سرقت دست دارد .
 زمان به سواحل پرتقال 1938 کشیده شده  تعقیب و گریزها در آب دریا ادامه پیدا می کند و ایندیانا جونز،  بزرگ مرد فاتح ، صلیب در دست پیروز می شود.
 ایندیانا که امروز در هیات دکتر "جونز" مدرس دانشگاه است با دریافت محموله ای ونیز وارد ماجای تازه ای می شود .
دکتر "جونز" از زبان آقای "دانون" و "مارکوس" می شنود که پدرش  پرفسور "جونز"  به هنگام مطالعه در کتابخانه گم شده و اطلاعات خود را در دفترچه ای برای پسر پست کرده و  راهنمایی نیز  برای او  بر جای گذاشته است.
دکتر ایندیانا جونز  در ونیز با دکتر "السا" طی تحقیقاتی که از محل کتابخانه به عمل می آورند از روی اعداد مقدس 5، 7 ، 10 پی به ورودی غاری می برد .همراه با "السا" درون غار به شگفتی های تاریخ و تمدن دست می یابند و همان جاست که دکتر جونز کتیبه ای مقدس را می خواند . جای کشتی نوح و آثار پیامبران را یک به یک به "السا" معرفی می کند .
 در این هنگام افرادی در تعقیب آنان هستند . آتش افروزان با هیات مسلمان درون غار را به آتش می کشند . دکتر "جونز" و دکتر السا" جان سالم به در می برند ، جنگ و گریز این بار با مسلمانان از یک سو و دکتر "جونز" از سوی دیگر ادامه پیدا می کند.
در پایان زد و خوردها آخرین مسلمان بازمانده از گروه قاتلین  به ایندیانا جونز اطلاع می دهد که پدرش پرفسور  جونز در مرز میان اتریش و آلمان در اسارت است. در آلمان پدر و پسر به هم می رسند.
ورق بر می گردد و معلوم می شود دکتر "السا"  نازیست  آلمانی تمام مدت جاسوسی جونز را می کرده . 
در این میان دکتر "مارکوس" با نقشه اصلی کتاب  فرارمی کند و با این تاکید که  دوازده قوم اسراییلی ، دوازده زبان از خاورمیانه و اروپا حتی تا سودان می توانند دکتر "مارکوس" را راهنمایی کنند.
 پدر و پسر در بند که بیست سال با هم سخن نگفته اند هم صحبت می شوند .
 آنها این بار نیز جان سالم به در می برند وبه دنبال کتاب ونقشه درون آن که مسیر جام مقدس مسیح و راز حیات را نمایان می سازد  با لباس افسران آلمانی به مراسم کتاب سوزان و رژه که در حضور هیتلر انجام می شود وارد می گردند.
م ایندیانا جونز، اسپیلبرگ، حورج لوکاس، هریسون فورد، شون کانری، دانلود فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی ، دانلود فیلم Indiana Jones and the Last Crusade 1989، دانلود Indiana Jones and the Last Crusade 1989

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر