۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

دانلود فیلم Amores perros 2000 عشق سگی با زیرنویس فارسی

imdb: 8.2/10
top 250:#164
کارگردان: الخاندرو گونزالس ایناریتو
برنده اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال 2001




http://www.mediafire.com/?kejmdzvmmmz
http://www.mediafire.com/?142timzuuni
http://www.mediafire.com/?mnaknytqlom#1
http://www.mediafire.com/?24y1uj1jjez
http://www.mediafire.com/?yw1rhcj2y1m
http://www.mediafire.com/?hg5mvv0guuu
http://www.mediafire.com/?k2gkkzdaz2m
http://www.mediafire.com/?mjz2ijmcujx
pass: asanfilm1.blogspot.com
زیرنویس
http://subscene.com/farsi_persian/amores-perros/subtitle-336300.aspx

“آمورس پرروس” یا “عشق سگی” اولین فیلم بلند الخاندرو ایناریتو است. پیش از این فیلم ۲۱ گرم را از این کارگردان در سایت قرار دادیم. “عشق سگی” در سال ۲۰۰۰ ساخته شد و مورد توجه منتقدان و اهالی سینما قرار گرفت. فیلم در سال ۲۰۰۱ اسکار بهترین فیلم خارجی را برد. داستان فیلم در مکزیکوسیتی جریان دارد. سه داستان متفاوت با یک تصادف به هم می‌پیوندند و قصه‌ی فیلم را می‌سازند. هر یک از سه داستان از خشم انسان‌ها بر هم حکایت می‌کنند، زندگی‌هایی که بی‌شباهت به زندگی سگ‌ها نیست…



amoresperros.jpg

“آمورس پرروس”، روایت داستان عشق نامشروع پسر جوانی به همسر برادر تندخوی خود و تلاش پسر برای فراهم کردن مقدمات فرار به همراه زن برادرش با شرکت کردن در مسابقه‌ی وحشیانه سگهاست. عشق ممنوع مرد متاهلی به یک مدل تبلیغاتی٬ عشق شدید دختر مانکن به سگ خود٬ و زندگی مرد خیابانگرد و آدم کشی که گله سگهایش در نبود دختر و همسرش تنها همدمان روزگارش شده اند٬ و نهایتا پیوند خوردن این سه داستان با وقوع یک تصادف رانندگی و تغییر این سه زندگی بعد از این تصادف ساختار اصلی فیلم عشق سگی است. نحوه ی روایت داستان مثل دو اثر بعدی ایناریتو ۲۱ گرم و بابل حرکتی دایره وار دارد که این خود یکی از جذابیت های فیلم به شمار می‌رود.
حکایت تنهایی انسان ها و روح گاها مصنوع حاکم بین روابط انسانی و تعلقات ماتریالیستی شخصیت های داستان شالوده اصلی فیلم را تشکیل می‌دهد.





گویا جادوى ادبیات امریکاى لاتین که قبلا کتاب فروشى هاى دنیا را تسخیر کرده، از همه سو، چه از داخل امریکاى جنوبى ﴿کلمبیا ، برزیل ، مکزیک، و …﴾ و چه از اروپا ﴿اسپانیا و پرتغال﴾، قرار است پرده سینماها را نیز به تصرف درآورد. فیلم هاى سینماگران لاتین زبانى چون آلخاندرو آمنه بار ﴿دیگران، چشمهایت را باز کن، آسمان وانیلى﴾ و پدرو آلمودوار ﴿همه چیز درباره مادرم، با او حرف بزن﴾ از اسپانیا، گیلرمو دل تورو ﴿کرونوس، میمیک، ستون فقرات شیطان، بلید ۲، پسر جهنمى﴾، روبرت رودریگز ﴿اِل ماریاچى، دسپرادو، از غروب تا سپیده دم، دانشکده، سه گانه بچه هاى جاسوس، روزى روزگارى در مکزیک﴾ و حالا آلخاندرو گونزالس ایناریتو ﴿آمورس پرروس، مزدور : کاسه باروت ، ۲۱ گرم، بابل﴾ یکى یکى به فیلم کالت ﴿Cult﴾ هاى جهانى بدل شده و در سراسر دنیا تماشاگران خاص و پروپا قرصى براى خود به دست آورده اند. شاید این فیلم را بتوان جانشینی بر “یادگار / خاطره” ﴿Memento﴾ ى کریستوفر نولان به حساب آورد ولى با این وصف هم نوع ساختار آن بسیار خاص و منحصر بفرد است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر