۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

دانلود فیلم Big 1988 بزرگ

imdb: 7.2/10
تام هنکس




Mediafire
http://www.mediafire.com/download.php?oyzzx4mcycy
http://www.mediafire.com/download.php?o5jmttnq4tx
http://www.mediafire.com/download.php?vlmnydzyxtz
http://www.mediafire.com/download.php?yjmz1jmzmmn


Password : lucky 
داستان پسربچه‌ای است که از توجه بیش از حد پدرومادرش به خود، به ستوه آمده و همواره خود را در مقابل همکلاسی‌ها و دوستانش ضعیف و بی‌دست و پا می‌بیند. “جاش باسکین” با بازی دیوید ماسکو، بعد از این‌که موفق به جلب توجه دختری که از خودش بزرگتر است نمی‌شود، در شهربازی و در مقابل یک دستگاه پیشگویی به نام Zolter، آرزو می‌کند که بزرگ شود.
صبح روز بعد که جاش از خواب بیدار می‌شود، وقتی صورت خود را در آینه می‌بیند، با مردی حدودا ۳۰ ساله مواجه می‌شود. از این پس نقش “جاش” را “تام هنکس” بر عهده می‌گیرد و دنیای کوچک جاش را در قالب “جاش بزرگ شده” نقش‌آفرینی می‌کند.
big1.jpg
اکثر قریب به اتفاق منتقدان سینمایی، “تام هنکس” را به خاطر اجرای قابل باور و ستودنی‌اش در Big مورد تحسین قرار دادند. “تام هنکس” برای Big نامزد اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول شد، اگرچه این عنوان را به دست نیاورد، در حالی که بسیاری معتقدند بازی بسیار تأثیرگذارتری نسبت به فیلم Forrest Gump ارائه کرد. نکته جالب اینکه “پنی مارشال” کارگردان فیلم، ابتدا “رابرت دنیرو” را برای نقش “جاش” در نظر گرفته بود، اما دنیرو در آن زمان مشغول فیلم Awakenings بود و در نهایت “تام هنکس” جوان، این نقش را بر عهده گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر