۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

دانلود مستقیم فیلم همه چیز درباره ایو All About Eve 1950 با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود مستقیم فیلم همه چیز درباره ایو All About Eve 1950 با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 8.4/10
top 250: #88
کارگردان: Joseph L. Mankiewicz
فیلم همه چیز در مورد ایو، دانلود فیلم All About Eve 1950









Unlock: nouvellethedirectdownload
زیرنویس
http://www.farsisubtitle.com/download/index.php?act=view&id=5957


همه چیز درباره ایو*


ایو دختر جوانیست عاشق بازیگری که صبح تا شب خود را در سالن تئاتر می‌گذراند و به شدت شیفته مارگو، بازیگر نقش اول زن، می‌باشد. او به صورت اتفاقی با کارن و از طریق وی با مارگو آشنا می‌شود و به عنوان دستیار مارگو شروع به کار می‌کند. همسر کارن نویسنده تئاتر، و نامزد مارگو کارگردان تئاتر می‌باشند. حضور ایو جوان و مشتاق به تئاتر در کنار دو زوج میانسال دست اندر کار تئاتر، نه تنها زندگی حرفه‌ای که زندگی شخصی آنها را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.
All about Eve
تئاتر همانند موسیقی، رقص، اپرا، و سیرک شاخه‌ای از هنرهای نمایشی می‌باشد که تاریخی به قدمت تاریخ بشر دارد و علی رغم اختراع سینما همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد. منطقه برودوِی در منهتن نیویورک یکی از مراکز اصلی تئاتر در دنیا، بالاخص نوع موزیکال آن، می‌باشد. در آمد سالانه تئاترهای برودوی به یک و نیم میلیارد دلار می‌رسد و بعضی از نمایشها بیش از ١٠ سال می‌باشد که بر روی پرده می‌باشند.
 
فیلم با نامزدی ١۴ جایزه اسکار در سال ١٩۵٠، رکورددار می‌باشد و توانست ۶ جایزه، از جمله بهترین فیلم، کارگردان، و فیلمنامه را از آن خود کند. از جهت بازیگری نیز، بِت دیویس یکی از بهترین بازیهایش را در حالی که بیش از ۴٠ سال داشت، در این فیلم به نمایش می‌گذارد و همچنین یکی از اولین حضورهای مِرلین مونرو در سینما هم در این فیلم می‌باشد.
 
بعد از دیدن چند فیلم کاملا مردانه، این فیلم تنوع خوبی خواهد بود چراکه همانگونه که از ترکیب بازیگران نیز می‌توان حدس زد، فیلم کاملا زنانه می‌باشد و همه مسائل عالم از جمله مردها از زاویه دید و احساس آنها به نمایش گذاشته شده‌است.
  منبع:http://ghalamnevesht.persianblog.ir/post/144/
*All about Eve


، دانلود مستقیم برندگان اسکار؛  دانلود مستقیم فیلم همه چیز در مورد ایو،دانلود فیلمAll About Eve 1950

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر