۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

دانلود مستقیم فیلم آوراز در باران Singin' In The Rain1952 با لینک مدیافایر و زیرنوس فارسی


دانلود مستقیم فیلم آوراز در باران Singin' In The Rain1952 با لینک مدیافایر و زیرنوس فارسی
imdb: 8.4/10
top 250: #75
 فیلم آواز در باران 1952 ، دانلود فیلم Singin' In The Rain1952





Unlock: nouvellethedirectdownload


زیرنویس فارسی
http://www.all4divx.com/subtitles/Singin%27+In+The+Rain+%281952%29/Farsi+Persian/1

خلاصه داستان:

سال 1927 ‏. «دان لاک وود» (کلی) و «لینا لامونت» (هیگن) ، یکی از محبوب ترین زوج های هالیوود هستند؛ هرچند که «لینا» به اشتباه تصور می کند که ماجرا های عاشقانه روی پرده شان، واقعیت هم دارد. «دان» و هم کار گمنام ترش، «کازمو براون» (اوکانر) راه سختی را برای رسیدن به موفقیت پشت سر گذاشته اند، و وقتی فیلم «خواننده جاز» . دوران سینمای ناطق را شروع می کند و صدای خوب یکی از شرایط لازم بازیگری می شود، «دان» مشکلی ندارد، اما صدای زیر و ناراحت کننده «لینا» تمام تلاش های «دان» و «کازمو» را در نخستین فیلم موزیکال شان بر باد می دهد. با وجود این، وقتی از صدای «کتی سلدن» (رنولدز) - بازیگری «جدی» که به طور تصادفی با «دان» آشنا و دل باخته اش شده - به جای صدای «لینا» استفاده می کنند، فیلم نجات می یابد. به نظر می رسد که «کتی›› باید تا ابد در سایه «لینا›› بماند، با این همه سرانجام حق به حقدار می رسد و عشق پیروز می شود.



يك نگاه

~ محبوب ترین موزیکال تاریخ سینما که در سال 982 ‏1 در رده یکی از «ده فیلم منتخب» تاریخ سینما قرار گرفت و هنوز در هر شرایطی خنده بر لبان تماشاگرانش می آ ورد. ترانه ها و رقص های این فیلم ،که اساسا ادای دینی به خود و رسانه سینما به شمار می آید از یاد رفتنی است؛ به خصوص ترانه « آن ها را بخندان» اوکانر، ترانه اصلی «آواز در باران» کلی و صحنه مشهور رقص کلی و چریس که هجويه فیلم های گنگستری است. نکته طنز امیز اینکه آواز های رنولدز (که در فیلم خوش صداست) دراصل توسط هیگن (که در فیلم بد صداست) اجرا شده است.~


مروري بر فيلم
بی چون و چرا یکی از بهترین و بزرگترین فیلم های موزیکال، یعنی آواز در باران را می توان بهترین فیلم کمدی ای که در مورد صنعت فیلسازی ساخته شده، به حساب آورد. اعمال مصیبت بار برای ساخت فیلم، طرفداران متلون مزاج ، نویسندگان خل، کارگردانان دیوانه و بازیگر زن خودخواه و بی استعدادی که تصور می کند موفقیت فیلم فقط مرهون حضور اوست، همگی مخلوق دلپذیر فیلمنامه نویسانی هستند که شخصأ این دنیای دیوانه وار را از درون می شناسند و هنوز آنقدر سالم و معقول باقی مانده اند تا آن را ا‏ز بعد مضحک ببینند و به نمایش درآورند.
آن قدر ذوق و ابتکار بویژه در اجرای صحنه های موزیکال فیلم به کار رفته که آن را وارد تاریخ سینما کرده است. بویژه باید به این موارد اشاره کرد: تقلیدی طعنه آمیز از سبک طراحی حرکات موزون بازبی برکلی در اجرای دختر خوب روی، گریزي ظریف به فیلم های گانگستري که طی آن تبهکار فیلم با صورتی زخمی در حال بازي با سکه ای دیده می شود، اجرای آواز ‹‹تو برایم پر معنا بودی» توسط قهرمان داستان ، و شوخی های ظریف در مورد ظهور صدا در سینما. تمامی ابعاد سرگرم کننده هالیوود - درام های کلاسیک، وسترن های صامت و کمدی های دیوانه وار - در این فیلم موفق و نوستالژیک درجه یک و عالی در مورد ظهور سینمای ناطق در 9 ‏219، به چشم می خورد.

قهرمان فیلم، دان لاک وود (چین کلی) ستاره فیلم های صامت است که موقتا شهرت و اعتبارش به خاطر ظهور صدا و انتقاد دختر جوان هنرمندی به نام کتی (دبی رنولدز)که اعتقاد دارد آثار وی نمایش های احمقانه ای است، به خطر افتاده و متزلزل شده است. بعدا او و کتی رابطه دوستانه و محترمانه ای با هم برقرار می کنند و این رابطه منجر به اجرای جاودانه ‹‹آواز در باران» می شود که به حق فرح بخش ترین نمایش لذت و شور زندگی در تارخ فیلم های موزیکال است؛ و در عین حال شاهکار جین کلی در سینمای موزیکال و سهم غیرقابل انکارش در توفیق ژانر موزیکال به شمار می رود. او در این فیلم به غیر از بازیگری ، کارگردانی و طراحی حرکات موزون را نیز انجام داده است. دقت و ظرافت طراحی این بخش از فیلم که برروی تمامی آن تأثیر گذاشته، مثال زدنی است. لحظه ای در فیلم وجود دارد که لاک وود علاوه بر دلباختگی، شناخت شخصیت خود را نیز جشن می گیرد؛ او متوجه می شود که یک مرد موسیقی ست و نه یک بازیگر. این قطعه که باشکوه هر چه تمام تر اجرا می شود، آن احترام شخصی و حرفه ای را که یک مرد در وجود خویش کشف کرده نمایان می سازد؛ در این صحنه، باران وجود لاک وود را تطهیر می کند.

آواز در باران به صراحت نشان می دهد که هالیوود چگونه با دوران ظهور صدا کنار آمد و چگونه این ابداع تازه موجب بروز دست آوردهای تکنیکی متعددی در عرصه سینما شد. علاوه بر این می توان ورود صدا به سینما را مشابه تهدیدی دانست که از دهه 1950 از سوی تلویزیون متوجه سینما و هالیوود شد. جدای از جنبه شجاعانه ساخت آواز در باران، می توان این فیلم را به نوعی نشان دهنده اقداماتی جدید ومتنوع درهالیوود دانست. همچنین نامزد شدن جین هیگن درنقش لینا لامونت (زنی با صدایی جیغ مانند) برای دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل زن قابل اعتنا ست. اما مدتها بعد جمعی از منتقدان در یک رأی گیری ، فیلم را در رده سوم بهترین فیلمی که تاکنون ساخته شده قرار دادند. به گفته فرانسوا تروفو، آواز در باران در زمره فیلم هایی است که تماشای آن به نحو آشکاری بیانگر ضعف تلویزیون است و هرگزکهنه نمی شود. ثماید این فیلم غزل عاشقا نه متروگلدوین مه ير برای خودکمپانی نیز باشد. با این حال، هیچ فیلم دیگری از محصولات این کمپانی درزمینه سرگرمی ، موفق به کسب اعتباری آن گونه که آوازدرباران از پی آورد، نشده است.


mediafire,دانلود مستقيم فيلم درام؛ دانلود مستقيم فيلم موزیکال،دانلود مستقيم فيلم از مديا فاير، دانلود مستقيم فيلم برندگان اسکار، دانلود فیلم کلاسیک، دانلود فیلم آواز در باران 1952، دانلود فیلم Singin' In The Rain1952

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر