۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

دانلود مستقیم فیلم The Usual Suspects1995 مظنونین همیشگی با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود مستقیم فیلم مظنونین همیشگی با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی The Usual Suspects 1995
imdb: 8.7/10
top 250: # 22
 کوین اسپیسی،دانلود مظنونین همیشگی 1995 ، The Usual Suspects 1995






Note: First Join Part1.rar.001 and Part1.rar.002 Using Hjsplit
Do this for the rest of the rar parts.Then Extract.

Unlock: RKO

زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/The+Usual+Suspects/Farsi+Persian/1

فیلم مظنونین همیشگی
ساخته ی برایان سینگر فیلمی پر از جزییات و به اندازه صبر صبور ترین تماشاگران پیچیده است.
فیلم برنده جایزه اسکار ۱۹۹۶ بهترین فیلمنامه ارژینال (کریستوفر مک کواری) است و برایان سینگر از این فیلم نامه خوراکی فراهم آورده که هیچ جوری نمی شود از آن گذشت. حتی برای بار چندم! عنوان بندی فیلم روی انبوهی از طناب های در هم پیچیده دیده می شود و شما خودتان را آماده می کنید تا واقعیت را از میان داستانی که وربال کنت (کوین اسپیسی) برای دیوید کویان (چاز پالمینتری)، بازرس اداره گمرک تعریف می کند و تصاویر برایان سینگر که پر از فلاش بک و بازگشت به زمان های مختلف است دریابید. این فیلم کلکسیونی از فلاش بک هاست. مکان و زمان فیلم مرتب در حال تغییر است : سن پدرو، دیشب، نیویورک، شش هفته پیش، لس آنجلس، امروز، مجارستان، سال ها پیش و …
“کوین اسپیسی” فعالیت حرفه ای اش در سینما را از سال ۱۹۸۶ آغاز کرد. وی که به بازی در نقش های عجیب و غریب بیش از به عهده گرفتن نقش نخست علاقه دارد، همواره با احتیاط و وسواس، نقش هایش را انتخاب می کند و همین قصه وی را به یک بازیگر شاخص تبدیل کرده است. درخشش او با فیلم “هفت” ساخته‌ی “دیوید فینچر” در نقش یک قاتل قتل های زنجیره ای آغاز شد. سپس بازی خیره کننده اش در فیلم “مظنونین همیشگی ” برایان سینگر، او را تبدیل به یک ستاره تمام عیار کرد. اسپیسی، بازیگری است که در نقش های مثبت ومنفی، چهره کاملا متفاوتی ارائه کرده و بازی زیرپوستی بسیار لطیفی را ازخود به نمایش می گذارد. بازی او در فیلم “مظنونین همیشگی” اسکار بهترین بازیگر نقش دوم را برایش به همراه آورد. چهار سال بعد نیز برای ایفای نقش “لستر برتهام” در فیلم “زیبایی آمریکایی” اسکار بهترین بازیگر مرد را ربود. جالب است بدانید که نقش “وربال کینت” در فیلم “مظنونین همیشگی” منحصرا توسط نویسنده فیلمنامه برای اسپیسی نوشته شده بود. انگشتان دست چپ او به هنگام ایفای نقش در “مظنونین همیشگی” با چسب به هم چسبیده شد تا معلول بودن دست او واقعی تر باشد.
و اما به راستی کایزر سوزه که بود؟ یک سارق معلول ؟ مغز متفکری که دیشب چند نفر را به قتل رساند و امروز هم مثل یک شهروند عادی به زندگی ادامه میدهد یا دست پرورده یک داستان ساختگی؟ فراموش نکنیم کوین اسپیسی هنگام دریافت اسکار خود به خاطر بازی در همین فیلم برای بهترین بازیگر نقش دوم گفت :«نمی دانم از نظر شما کایزر شوزه کیست ولی برای من کایزر شوزه همان برایان سینگر است.»
 منبع: http://downloads.ir/1386/11/04/the-usual-suspects-1995/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر