۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

دانلود مستقیم فیلم هوای که من تنفس می کنم The Air I Breathe 2007


دانلود مستقیم فیلم هوای که من تنفس می کنم The Air I Breathe 2007
imdb:7.1/10

براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد





 فيلم هوایی که که من تنفس می کنم، The Air I Breathe


DOWNLOAD FROM MEDIAFIRE LINKS
http://www.mediafire.com/?sharekey=The Air I Breathe (2007)


زیرنویس فارسی

http://www.all4divx.com/subtitles/The+Air+I+Breathe/Farsi+Persian/1

دانلود فیلم 2007، فیلم فرست ویتاکر، فیلم درم، فیلم اجتماعی، مدیا فایر، mediafire
 دانلود مستقيم فيلم هوایی که که من تنفس می کنم، The Air I Breathe
 درباره فیلم

هوایی که تنفس می‌کنم” بر اساس یک ضرب المثل چینی ساخته شده که می گوید : زندگی بر پایه‌ی چهار چیز است “شادکامی، لذت، غم، عشق” و شخصیت‌های فیلم نیز همگی یکی از این حالت‌ها را شامل می‌شوند. شادکامی را “فارست ویتکر” بازی می‌کند، لذت را “فریزر”، غم را “گلر” و عشق را “بیکن”. این فیلم داستان افراد گوناگون در موقعیت‌های مختلف است. یک بازرگان که تمام زندگی‌اش را بر روی یک اسب مسابقه‌ای شرط بندی کرده است، یک گانگستر که به آینده می نگرد، یک خواننده‌ی موسیقی پاپ که قربانی رییس یک گروه تبهکار می‌شود و در آخر یک دکتر که سعی دارد زندگی معشوقه‌اش را نجات دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر