۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

دانلود فیلم Avatar dvdscr 2009 آواتار با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود فیلم Avatar dvdscr 2009  آواتار با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 8.6/10
top 250: #45
کارگردان: جیمز کامرون
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
با دو حجم متفاوت 500mb و2GB

فیلم افسانه علمی و بسیار مجلل «آواتار» به كارگردانی جیمز كامرون برای اولین بار در دنیا در لندن به نمایش درآمد و با استقبال تماشاگران مواجه شد.
به گزارش خبرآنلاین، آن طور كه گفته می‌شود حماسه سه‌بعدی «آواتار» یكی از پرخرج‌ترین فیلم‌های تاریخ است. هزینه تولید این فیلم  300 میلیون دلاربوده است البته این فیلم تا تاریخ 3 فوریه 2010 2,077,453,000فروخته است

داستان «آواتار» در آینده و در سیاره‌ای بیگانه روی می‌دهد كه منابع طبیعی آن مورد چپاول انسان‌ها قرار گرفته و در این بین یك تفنگدار سابق به كمك موجودات بیگانه می‌آید.
اكنون دست اندركاران صنعت سینما به دقت نوع واكنش تماشاگران به فیلم كامرون را زیر نظر دارند، فیلمی كه برای خلق جلوه‌های ویژه خیره‌كننده به نوع جدیدی از تكنولوژی دیجیتال متوسل شده است.
«آواتار» روز پنجشنبه در لندن بسیاری از تماشاگران را از نفس انداخت و خیلی‌ها اذعان كردند تاكنون چنین فیلمی ندیده بودند.
كامرون در كنار ستاره‌های فیلم خود از جمله سیگورنی ویور، زو سالدانا و سام ورثینگتن روی فرش آبی – كه به طور اختصاصی برای این برنامه تهیه شده بود – به انبوه جمعیت حاضر پیوست و سپس «آواتار» در دو سالن بزرگ مجاور هم در میدان لستر شهر لندن به نمایش درآمد.

فیلمساز كانادایی با اشاره به اینكه فیلم او نوع برخورد تازه از‌ راه ‌رسیده‌ها با بومی‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد، گفت: «این رشته‌ای است كه در سراسر تاریخ گسترده شده است.»
كامرون افزود: «من این رشته را پی گرفتم و عقب‌تر و به قرون 16 و 17 رفتم و این موضوع را مورد توجه قرار دادم كه اروپایی‌ها چگونه آمریكای جنوبی و مركزی را تصرف و بومی‌های آنجا را آواره كردند و آنها را نادیده گرفتند.»
او ادامه داد: «تاریخ نژاد بشری با خون نوشته شده و قدمت طولانی دارد. ما انسان‌ها ترجیح می‌دهیم بی آنكه از كسی اجازه بگیریم، هر چیزی كه می‌‌خواهیم به دست بیاوریم.»

سیگورنی ویور با اشاره به اینكه «آواتار» را یك فیلم افسانه علمی نمی‌داند، گفت: «من آن را یك رومانس ماجراجویانه و حماسی به سبك قدیمی می‌دانم.»
فیلم یك پیام زیست‌محیطی هم دارد. در همان حال كه انسان‌ها دنیای تازه كشف‌شده خود را غارت می‌كنند، گونه‌های بومی سیاره برای مبارزه با آنها خود را با طبیعت تطبیق می‌دهند.

كامرون با تشریح نگرش انسان‌ها در فیلم گفت: «انسان‌ها یك جورهایی حس می كنند حق دارند – ما اینجا هستیم، ما بزرگ هستیم، ما اسلحه داریم، ما تكنولوژی داریم، ما مغز داریم، بنابراین همه چیز این سیاره متعلق به ماست.»
ایده ساخت «آواتار» به سال 1995 بازمی‌گردد، اما كامرون باید سال‌ها صبر می‌كرد تا تكنولوژی لازم برای ساخت فیلم بوجود بیاید.
«آواتار» اولین فیلم داستانی كامرون پس از فیلم سال 1997 «تایتانیك» با بازی لئوناردو دی‌كاپریو و كیت وینسلت است كه برنده 11 جایزه اسكار شد و 8/1 میلیارد دلار در دنیا فروخت

۲ نظر: