۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

دانلود فیلم Contact 1997 تماس با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود فیلم Contact 1997  تماس با لینک مدیافایر و  زیرنویس فارسی
imdb: 7.3/10
کارگردان: روبرت زمکیس
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
جودی فاستر ،





http://www.mediafire.com/?ymyt3yjamdm
http://www.mediafire.com/?lnadyzzdlyn
http://www.mediafire.com/?mzn2dyznjnz
http://www.mediafire.com/?kmiduigiyrx
زیرنویس


كارگردان : رابرت زمه كیس – فیلمنامه : جیمز هارت ، مایكل گلدنبرگ ، بر اساس رمانی از كارل سیگن –

مدیر فیلمبرداری : دان برجس – تدوین : آرتور اشمیت – موسیقی : الن سیلوستری – بازیگران : جودی فاستر ، ماتیو مك كناگی ، آنجلا بست ،جان هارت ، جیمز وودز

150 دقیقه محصول 1997 آمریكا


"الی ارووی" اختر شناس كه سالها پیش پدرش را از دست داده است نمی تواند بپذیرد كه بشر در كهكشان تنهاست. او تحت تاثیر خاطره پدر همراه گروه معدودی از همكارانش امواج رادیویی به اعماق فضا می فرستد. هزینه های این كار را بیلیونر انزوا طلبی به نام "هدن" در اختیار ایشان قرار داده است. ولی مقامات اعتقادی به كار آنها ندارند. تا آنكه پیامی از فضا میرسد و الی با شوق تمام آنرا دریافت میكند. اما عكس العمل مقامات نسبت به كشف وی نا امید كننده است. از جمله " مایكل كیتز" مشاور امنیت ملی با بی علاقگی به موضوع می پردازد. در این میان تنها راشل كنستانتین مشاور كاخ سفید موع مناسبی می گیرد. دنیا از شنیدن این خبر تكان میخورد.پیام مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد ولی هیچ كس نمی تواند مفهوم آن را درك كند.

تماشاگران سینما حالا دیگر به تماشای فیلمهایی كه میخواهند بگویند ما در جهان تنها نیستیم عادت كرده اند اما در بین این آثار شاید تماس بر مبنای كتابی از كارل سیگن اولین فیلمی باشد كه پاسخ به این موضوع را جدی می گیرد.تماس بار دیگر این اندیشه را مطرح میكند كه بزرگترین پیشرفتها با برداشتن اولین گام بسوی روشنگری پدید آمده است.زمكیس همچنان تمهیدات درخشان سبك مدارانه اش را به كار می گیرد، تمهیداتی كه فارست گامپ را به فیلمی از جنبه بصری جذاب تبدیل كرد : او بار دیگر از فنون دیجیتالی استفاده میكند و در نتیجه رئیس جمهور كلینتون هم به اندازه بعضی از بازیگران در فیلم حضور می یابد.فیلمبرداری زیبای دان برجس هم به غنای بصری فیلم افزوده است.

اما از وجهی دیگر فیلم قدری طولانی و بسیار احساساتی به نظر می رسد این ویژگی در گسترش رابطه عاطفی فاستر و مك كناگی بیشتر نمود دارد. تماس خالی از طنز نیست اما برخلاف فیلم افسانه ای-علمی و طنز آلود مردان سیاه پوش هیولاهای فضایی در آن حضور عینی ندارند.
زمكیس توجه خاصی به نقش جودی فاستر داشته و او هم متقابلا این توجه را با بازی درخشانش پاسخ داده است.فاستر در نقش الی قهرمان تك رو و قاطع جذاب تر از همیشه ظاهر میشود اختر شناسی كه آرمانگرایی اش زمین را در آستانه جهشی بزرگ قرار میدهد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر