۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

دانلود فیلم Scoop 2006 خبر داغ با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود فیلم Scoop 2006 خبر داغ با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 6.8/10
کارگردان: وودی آلن
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
دانلود مستقیم فیلم خبر داغ 2006 ، وودی آلن، اسکارلت یوهانسون







http://www.mediafire.com/?todzn3oqnom
http://www.mediafire.com/?22ngfntjthu
http://www.mediafire.com/?moowqtj2czd
http://www.mediafire.com/?irddj4wmgeo
زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/Scoop+%282006%29/Farsi+Persian/1

خبر داغ، (2006) Scoop

“ساندرا پرینسکی” (با بازی اسکارلت یوهانسون) دانشجوی آمریکایی رشته‌ی خبرنگاری است. مدتی قبل روزنامه‌نگار مشهور انگلیسی، “جو استرامبل” مرده است. آخرین خبری که استرامبل در مورد آن تحقیق می‌کرده، راجع به هویت قاتلی است با کارت‌های تاروت که مرتکب چندین جنایت شده بود. ساندرا تصادفا کشف می‌کند که شعبده‌بازی به نام “سید واترمن” (با بازی وودی آلن) می‌تواند با با روح روزنامه‌نگار مرده ارتباط برقرار کند. حالا ساندرا با مهم‌ترین خبر تمام طول زندگی‌اش مواجه شده است، چون با انتشار این خبر از همه‌ی هم‌کاران خود پیشی خواهد گرفت. او با کمک سید که ناخواسته وارد این ماجرا شده، شروع به تحقیق درباره‌ی این موضوع می‌کند، اما اولین سرنخ، او را به سوی اشراف‌زاده‌ای خوش‌سیما به نام “پیتر لایمن” (با بازی هیو جکمن) راهنمایی می‌کند…
“وودی آلن” در چرخشی محسوس نسبت به فیلم‌های پیشین خود، دومین فیلمش را در لندن با نام “خبر داغ” ساخت. پیش از این فیلم، او در سال ۲۰۰۵، “امتیاز نهایی” (Match Point) را ساخته بود. فیلم از اقبال خوبی نیز در گیشه بهره‌مند شد. بودجه‌ی ۴ میلیون دلاری فیلم، در اکران اولیه کاملا جبران شد و در نهایت فیلم در سطح بین‌الملل فروشی بالغ بر ۴۰ میلیون دلار داشت. منتقدان در برابر Scoop جبهه‌گیری‌های متفاوتی داشتند. عده‌ای آن را یک اثر “آلنی” فوق‌العاده برای وودی آلن ۷۰ ساله می‌دانستند و عده‌ای دیگر آن را “درجازدن” می‌نامیدند. پس از ساخت Match Point، وودی آلن دوباره به همان شیوه‌ی همیشگی خود (حضور با آن عینک و کت ضخیم در فیلم‌هایش) بازگشت، اما این بار از هنرپیشگانی سود می‌برد که در عین جوانی، بسیار هم مطرح بودند.
اسکارلت یوهانسون و هیو جکمن دو ستاره‌ی این روزهای سینمای جهان در Scoop به همراه خود وودی آلن نقش‌آفرینی کردند. آلن پس از Match Point برای دومین‌بار با اسکارلت یوهانسون همکاری داشت و نکته‌ی جالب این که فیلم‌نامه را نیز به صورت اختصاصی برای حضور او نوشت. آلن طبق سنت همیشگی خود در این فیلم نیز از موسیقی‌های از پیش ساخته شده استفاده کرد، اجراهایی معروف از چایکفسکی، اشتراوس و ادوارد گریگ.
منبع: دانلودز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر