۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

دانلود فیلم Joint Security Area 2000 منطقه حفاظت شده با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود فیلم Joint Security Area 2000 منطقه حفاظت شده با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 7.8/10
کارگردان: چان ووک پارک
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
با بازی یانگ لی بازیگر نقش یانگوم







http://www.mediafire.com/?03uyktdfjmw
http://www.mediafire.com/?bwjedqd2wxb
http://www.mediafire.com/?dgqmzzvmwqo
http://www.mediafire.com/?zsvlzmxvedt
http://www.mediafire.com/?mpzmybbm0el
http://www.mediafire.com/?1dmmy7tgxnt
http://www.mediafire.com/?2y2okibijc0
Rename *.8gt to *.rar and extract with pass: tuanq82

زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/Joint+Security+Area+%282000%29/Farsi+Persian/1

سال تولید : 2000
مدت زمان : 110 دقیقه
کشور سازنده : کره جنوبی
کارگردان : Chan-wook Park
نویسنده : Seong-san Jeong و Mu-yeong Lee Chan-wook Park Sang-yeon Park novel DMZ


در اواخر جنگ جهانی دوم ، کره در پی تسریع تسلیم نیروهای نظامی ژاپنی به آمریکا و شوروی در سی و هشتمین مدار جغرافی خود تقسیم شد و گرچه این اقدام تنها بر اساس شرایط زمان خود انجام شد ولی حتی پس از اتمام جنگ نیز  هر قسمت برای خود حکومت و سیاستی جدید را پیش گرفت و به دو قسمت کره جنوبی و شمالی تقسیم شد که در نهایت به جنگ دو کره در سال 1950 انجامید و بر طبق توافقنامه سال 1953 آتش بس صورت گرفت و بدین منظور 4 کیلومتر خط غیر نظامی  بین دو کره به عنوان حایل ایجاد شد. علاوه بر این هر دو طرف توافق کردند تا یک منطقه محافظت شده را در محل امضای توافق نامه ایجاد کنند که در این مکان می توانستند رودرو یکدیگر را ملاقات کنند ولی با گذشت زمان به علت نزدیکی نژاد دو کره از سال 1976 این ناحیه صحنه حوادث مرگبار گوناگونی بوده است.
فیلم Joint Security Area شرح واقعه حادث  در "پل بی بازگشت" (جائیکه اسرای جنگی دوجنگ تبادل می شدند) است که برگرفته از نوشته Park Snag-Yeon می باشد.

در  این فیلم نقش افسر سوئیسی را Lee Yeong ae  بر عهده دارد.این افسر سوئیسی Sophie Jang نام دارد این افسر ، دختر یک تبعیدی کره ای است و مادرش سوئیسی است او برای قضاوت بی طرفانه در مورد واقعه ای که در نقطه JSA رخ می دهد وارد Panmumjeom می شود.ولی هر دو طرف کره ای از ارائه اطلاعات صحیح به افسر سوئیسی خودداری می کنند و  تحقیقات او را به عنوان سوء ظن قلمداد می کنند.هر دوطرف داستان های متفاوت خود را در مورد واقعه ارائه می کنند سپس با تحقیقات افسر سوئیسی Jang (لی یانگی)معلوم می شود که ادعای هیچیک از دو طرف صحت نداشته است و ....
در حالیکه این فیلم مرز فروش 1 میلیون دلار را می گذراند ، نسخه های مشابهی از این داستان نیز دوباره در کشورهای دیگر جهان ساخته شد.
 این فیلم هنوز در خاطره بسیاری از مردم کره به جای مانده است و طرفداران بسیاری دارد.
- در این فیلم خانم Lee Young ae  29 سال سن داشته است.
در پاییز سال 2000 فیلم "منطقه محافظت شده " یا JSA که  تنها 2 هفته از عرضه آن بر پرده سینما می گذشت مرز 1000000 فروش بلیط را گذراند! شاهکاری که فیلم Shiri با تمام محبوبیت خاص خود در 3 هفته انجام داده بود و در تاریخ کره ثبت شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر