۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

دانلود انیمیشن Final Fantasy: The Spirits Within 2001 فاینال فانتزی: روح در حصار


دانلود انیمیشن Final Fantasy: The Spirits Within 2001 فاینال فانتزی: روح در حصار
imdb: 6.4/10
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
انیمیشن ، تخیلی





Link:
http://www.mediafire.com/?sharekey=c74e2d166170abe791b20cc0d07ba4d204c33984c38be139
Join the parts by HJSplit: http://www.freebyte.net/download/hjsplit.zip and unrar with pass:
softvnn.com or sajidali
زیرنویس
http://www.all4divx.com/subtitles/Final+Fantasy+The+Spirits+Within/Farsi+Persian/1

این انیمیشن علاوه بر نمایش قابلیت های نرم افزار MAYA در تولید طبیعی ترین شکل مو و پوست ، شکل واقعی چرم ، پارچه و تلعلع های نوری را به زیبا ترین شکل و با قدرت تر از نرم افزار های هم زمان خود 3DMax و Tesar ظاهر شد . چرا که امکانات ایجاد محیطی با قابلیت کارگردانی بهتر و راحت تر را به گروه فیلم سازی داده بود .




Final Fantasy برای اولین بار به طور جدی به بررسی زنده بودن زمین پرداخت . و برای اولین بار نشان داد که تمام چیز هایی که تصور می کنیم بی روح و غیر جاندار هستند ، ما را نگاه می کنند ! همان طور که در تصویر زیر می توانید ملاحظه نمایید .

موقیتی که در این قسمت به دست آمد و در قسمت های دیگر ایجاد نشد و تنها به دلیل جنبه های تبلیغاتی بود ، امکان ساخت یک هنرپیشه به صورت سه بعدی و دقیقا به شکل هنرپیشه واقعی و زنده . تمام شخصیت هایی که در این فیلم می بینید دقیقا از روی شخصیت واقعی طراحی شده است و 99% جزئیات قابل رویت ، رعایت شده است .



این فیلم محصول سال 2001 توسط کمپانی کلمبیا و به کارگردانی هیرونوبو ساکاگوچی و به دستیاری موتو ساکا کیبارا . هنرپیشه نقش اول زن این فیلم را مینگ نا ( دکتر آکیرا روس ) و هنرپیشه نقش اول مرد را الیک بلکوین ( کاپیتان گری ادواردس ) بازی ، و صحبت کرده اند .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر