۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

دانلود فیلم ایرانی درخت گلابی 1376 دانلود با لینک مدیافایر


دانلود فیلم ایرانی درخت گلابی 1376 دانلود با لینک مدیافایر
imdb: 7.4/10
کارگردان: داریوش مهر جویی
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
  دانلود فیلم داریوش مهر جویی، دانلود همایون ارشادی، دانلود فیلم گلشیفته فراهانی





دانلود
http://www.mediafire.com/?m3eyy2yn2ny
http://www.mediafire.com/?22yzmog1ymj
pass: asanfilm.blogspot.com

درخت گلابی، نام فیلمی از داریوش مهرجویی است که بر اساس داستان کوتاهی از مجموعه داستان جایی دیگر نوشته گلی ترقی در سال ۱۳۷۶ ساخته شد.

خلاصه داستان

محمود نويسنده‌ای است كه برای نوشتن باقيماندهٔ كتاب جديد خود در پي يك كم كاری طولانی، به باغ پدری خود در دماوند پناه آورده است. اما در باغ درخت گلابی قديمی كه براي محمود سرشار از خاطره است ميوه نداده و باغبانان از او مي خواهند كه در مراسمی آيينی براي ترساندن درخت و به بار نشستن دوبارهٔ آن شركت كند و محمود مي پذيرد و در اين بين او به مرور خاطرات نوجوانی خود می‌پردازد، زمانی كه شيفتهٔ دختر عمه اش بوده و با اينكه دختر از او بزرگتر است به او ابراز عشق می كند و برايش اشعار عاشقانه می گويد و با او ساعت ها در باغ به اجرای نمايشنامه‌های مختلف می‌پردازد، چرا كه هر دو به ادبيات علاقه مندند اما روزی دختر براي خداحافظی می آيد چون قصد دارد نزد پدرش كه خارج از كشور است برود و محمود از او می خواهد كه صبر كند و دختر می‌پذيرد، اما سال ها بعد كه محمود وارد جريانات سياسی می‌شود نامه‌های دختر را پاسخ نمی‌دهد و رفتنش را به تاريخی بعد موكول می كند تا اينكه بر اثر فعاليت های سياسی به زندان می افتد و آن جا با ديدن يكی از اقوام دختر خبر فوت او را دريافت می كند. محمود در بازگشت از خاطرات خود به زمان حال، خود را در كنار درخت گلابی مي بيند كه چشم به محمود نوجوان كه بالای درخت گلابی نشسته است دوخته و احساس نزديكی عجيبی با درخت گلابی دارد.

موسیقی

برای موسیقی این فیلم از یکی از قطعات فیلیپ گلاس به نام Mad Rush استفاده شده است.

ي، دانلود مستقيم فيلم درخت گلابی، دانولد فیلم ایرانی بعد از انقلاب، دانلود فیلم داریوش مهر جویی، دانلود همایون ارشادی، دانلود فیلم گلشیفته فراهانی

۱ نظر:

  1. man nemitoonam in filmo ejra koman ba che barnamei baz mishe mamnoon
    formatesh na rar hast na 001 mamnoon misham komak konid

    پاسخحذف