۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

دانلود مستقیم فیلم Atonement 2007 تاوان/ کفاره دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی


دانلود مستقیم فیلم Atonement 2007  تاوان/ کفاره دانلود با لینک مدیافایر و زیرنویس فارسی
imdb: 7.9/10
کارگردان: جو رایت
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
، دانلود مستقيم فيلم تاوان، دانلود فیلم Atonement 2007 ، دانلود فیلم جو رایت، دانلود فیلم کی را نایتلی، دانلود فیلم تاوان





دانلود
dvdrip
Download:
http://www.mediafire.com/?nndyn1e2cnw
http://www.mediafire.com/?tcjk02yidzo
http://www.mediafire.com/?zzc4lmnjmjd
http://www.mediafire.com/?ydzmgynj21n
hd
http://www.mediafire.com/?sharekey=71799e804f221f22d5a101cf914073b4600025dafbdab7cb

زیرنویس فارسی

تاوان، (Atonement (2007

“کفاره” اقتباسی از رمانی به همین نام اثر ایان مک اوان است که یک ماجرای عاشقانه نافرجام را که پیش از جنگ جهانی دوم شروع می شود و در جریان آن ادامه می یابد، بازگو می کند. جیمز مک آوی و کی یرا نایتلی دو نقش اصلی این فیلم را بازی کرده اند. “کفاره” در ۷ بخش برای جوایز گلدن گلوب امسال نامزد شد و ۲ جایزه را برد. “کفاره” هم چنین در ۷ بخش برای مراسم ۲۰۰۸ جوایز آکادمی نامزد شده است (از جمله بهترین فیلم)




atonement.jpg


سال ۱۹۳۵. برایونی تالیس فرزند ۱۳ ساله خانواده ای مرفه شاهد مغازله خواهر بزرگ ترش سسیلیا با رابی ترنر، ‏فرزند تحصیل کرده یکی از خدمتکاران شان است. برداشت های غلط و کودکانه برایونی از این رابطه عاشقانه پاک و ‏علاقه غیر منطقی اش به رابی که از سوی وی رد می شود، راه را برای سوء تفاهم و فاجعه ای بزرگ باز می کند. ‏مدتی بعد، پس از آزار جنسی یکی از بستگان خانواده، برایونی نزد پلیس شهادت می دهد که رابی ترنر این کار را کرده ‏و سبب دستگیری و زندانی شدن او می شود. وقتی جنگ دوم جهانی آغاز می شود، رابی برای جنگ عازم جبهه شده و ‏سسیلیا نیز که همچنان عاشق اوست، خانه را ترک و در لندن ساکن می شود. برایونی که خود می داند با شهادت دروغ ‏زندگی رابی و خواهرش را نابود کرده، ابتدا برای کفاره پس دادن داوطلب شغل پرستاری می شود. اما دیدن رنج ‏دیگران کافی نیست و تصمیم می گیرد تا به دیدار سسیلیا رفته و از او پوزش بخواهد. اما دیگر دیر شده است….





تماشای چنین فیلمی کلاسیک نما و باشکوه چون فیلم های دیوید لین کبیر تجربه بسیار خوشایندی است و سخت یادآور ‏فیلم های خوبی چون برخورد کوتاه و ربه کا که در انتقال فضای دوران جنگ جهانی دوم بریتانیا بسیار موفق بودند. با ‏این حال نباید در این میان سهم فیلمنامه نویس و منبع اقتباس را در توفیق فیلم از یاد برد. ایان مک اوان از رمان ‏نویسانی است که فیلمسازان بسیاری به برگردان آثارش علاقه نشان داده اند و حاصل کار نیز اغلب به یاد ماندنی بوده ‏است. آرامش غریبه ها (۱۹۹۰، پل شرایدر)، باغ سیمانی (۱۹۹۳، اندرو بیرکین)، بیگناه (۱۹۹۳، جان شلزینگر) و از ‏همه مشهور تر عشق ماندگار (۲۰۰۴، راجر میچل) که در دو سال قبل در همین صفحات معرفی شد. مک اوان خود ‏گفته است که می نویسد تا به خوانندگانش شوک وارد کند، رایت نیز همین کار را با فیلمش انجام می دهد. این دو به ما ‏می گویند که باید مراقب رفتارهای احساسی خود باشیم، چون می تواند فجایع غیر قابل جبران به بار بیاورد! و گفتن ‏اینکه “بسیار بسیار متاسفم از…” دردی را دوا نمی کند.
منبع: downloads.ir 
،دانلود رايگان فيلم، زيرنويس فارسي، دانلود مستقيم فيلم تاوان، دانلود فیلم Atonement 2007 ، دانلود فیلم جو رایت، دانلود فیلم کی را نایتلی، دانلود فیلم تاوان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر