۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

دانلود فیلم The Lovely Bones dvdscr 2009 استخوان های دوست داشتنی دانلود با لینک مدیافایر


دانلود فیلم The Lovely Bones dvdscr 2009 استخوان های دوست داشتنی دانلود با لینک مدیافایر
imdb: 6.9/10
کارگردان: پیتر جکسون
براي دانلود روي خواندن مطالب ديگر کليک کنيد
  دانلود مستقيم فيلم استخوان های دوست داشتنی 2009 ، دانلود فیلم The Lovely Bones dvdscr 2009، دانلود فیلم پیتر جکسون





http://www.mediafire.com/?sharekey=fdc134e5f5d78a6fd6baebe61b361f7c386ab4219f17442a759e682a8cd2154a


در ضمن کیفیتش خوبه خودم دانلودش کردم
زیرنویس به زودی

خلاصه داستان:

شخصيت اصلي داستان دختر نوجواني به اسم Susie Salmon (Saoirse Ronan) است، با خانواده اي مهربان و گرم. اما بخت چندان با Susie يار نيست ، در يكي از  روزهاي سرد و برفي  ماه دسامبر سال 1973 ،  وقتي Susie 14 ساله در راه آمدن از مدرسه به خانه است، به وسيله يك فرد رذل فريب خوده و وارد زيرزمين خانه وي كه محلي براي نگهداري غلات است ميشود و به طور وحشيانه اي به قتل ميرسد، وي تازه ترين قرباني يك قاتل قتل هاي زنجيره اي است، مردي كه Susie  او را به عنوان همسايه خود و به اسم آقاي  Harvey(Stanley Tucci) ميشناخته.

توضیحات:

در دنياي برزخ از طرف خداوند بر Susie الهام ميشود كه وي ميتواند بر روي زمين باز گشته و ببيند خانواده غمگين و دوستانش پس از كشته شدن او چه حال و روزي دارند و همين طور قاتل بي شرمش كه به خانواده اش بسيار نزديك است جه ميكند. Susie همچنين به دنبال كاراگاهي كه با تاسف فراوان روي پرونده وي و ديگر مقتولان آقاي Harvey كار ميكند، ميرود.

اين فيلم را به همه ي شما توصيه ميكنم چرا كه در آن صحنه هايي كه Susie در عالم برزخ (كه به صورت مكاني كه بيشتر landscapes و از مراتع آرام بهاري گرفته تا بلندي هاي آلپ و جنگل ها به نمايش در آمده ) است كه گاهي با راهنمايي يك روح جوان و  گستاخ به نام Holly ( به معني درخت راج و با بازي Nikki SooHoo ) و گاهي به تنهايي در آنجا سير ميكند بسيار تماشايي است چرا كه سكانس ها عظيم بوده و داراي چنان قدرتي هستند ( به خصوص زماني كه Susie به تنهايي در انجا سير ميكن ) كه تماشاچي خود را جادو ميكند جتي براي لحظاتي او را از خود بي خود ميكند و در درونش اين سوال را پيش مي آورد كه   آيا اين روز منتظر ما هم هست ؟.
  استخوان های دوست داشتنی 2009 ، دانلود فیلم The Lovely Bones dvdscr 2009، دانلود فیلم پیتر جکسون

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر